دولت شهید آیت‌الله رئیسی در تاریخ کشور ماندگار می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار دشتستان دولت شهید آیت الله رئیسی را دولت دوران ساز، تاریخ ساز و الگو ساز عنوان و همگی این صفات برجسته را برای تار یخ کشور ماندگار و عبرت آموز دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی پنج شنبه شب در مراسم گرامیداشت هفته شهدای خدمت با حضور مستولان دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، روحانیون، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مصلای نماز جمعه سعدآباد به بیان شناخت ابعاد شخصیتی، ملی و بین المللی شهید آیت الله رئیسی پرداخت و افزود: بارزترین شاخصه شخصیتی ایشان پاکی، ساده زیستی، صداقت، اخلاص، ایمان، ولایت پذیری بدون در نظر گرفتن استقلال در کارهای اجرایی، قدرت اجماع سازی با استفاده از سیره نبوی و خستگی ناپذیری بود.

فرماندار دشتستان ضمن برشمردن خدمات دولت سیزدهم در عمر نزدیک به سه سال مسؤلیت گفت: ساماندهی و شروع بکار مجدد بیش از ۸ هزار واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ، افزایش نزدیک به سه هزار کیلو وات برق در قالب‌های مختلف به خطوط انتقال، رایزنی با کشور چین با توجه به سردی بجا مانده از دولت قبل در خرید واکسن کرونا و تولید داخلی این واکسن علی رغم چالش‌های متعدد، مهار تلفات ناشی از کرونا، رشد اقتصادی ۵/۵ درصد در سال ۱۴۰۱ و ۴/۵ درصد در سال ۱۴۰۲، پرداخت ۱۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی بجا مانده از دولت قبل، پرداخت ۶۰ هزار میلیارد تومان حقوق و مزایا به کارکنان دولت، رشد چهار برابری یارانه به مردم، تقویت رشد اقتصادی، ارتباط همراه با عزت با کشورهای منطقه و اکثر کشورهای فرامنطقه ای، اقتدار در مذاکرات بین المللی همراه با محبت، عضویت در پیمان شانگهای، اورآسیا و بریکس، تقویت سیاست خارجی در سطح جهان و شناسایی ایران بعنوان یک کشور صاحب نفوذ همراه با منطق و عزت در منطقه و جهان از جمله خدمات ایشان و شهید امیر عبدالهیان بوده است.

دولت شهید آیت‌الله رئیسی در تار یخ کشور ماندگار می‌شود

فرماندار دشتستان دولت شهید آیت الله رئیسی را دولت دوران ساز، تاریخ ساز و الگو ساز عنوان و همگی این صفات برجسته را برای تار یخ کشور ماندگار و عبرت آموز دانست.

نماینده عالی در شهرستان دشتستان در ادامه ضمن برشمردن شاخصه‌ها و خدمات شهید خدمت آیت الله رئیسی افزود: آیت الله رئیسی جان خود را در راه خدمت به مردم از دست داد و همین امر باعث شد در تشیع جنازه ایشان و دیگر شهدای خدمت در سطح کشور بیش از ۱۰ میلیون نفر شرکت و نزدیک به صد کشور در جهان به صورت حضوری و صدور پیام تسلیت ادای احترام به ایشان کردند.

وی گفت: از دیگر نمونه بارز شخصیت و جایگاه ایشان در سطح بین المللی که با نیمه افراشته شدن پرچم سازمان ملل متحد همراه با پیام تسلیت، این واقعه کم نظیر به واقعیت عینی تبدیل شد که با عزت و افتخار ایران و نظام جمهوری اسلامی ماندگار خواهد ماند.

لزوم حضور گسترده در انتخابات

امام جمعه سعدآباد ضمن تشکر از حضور مسؤولان و مردم در این مراسم، شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه را پاداشی الهی برای تمام مسؤولان که دل در سیره اسلام سید الشهدا، نظام جمهوری اسلامی و امامین انقلاب دارند عنوان و افزود: خدمت به مردم با تلاش و سخت کوشی تنها ادامه راه شهید آیت‌الله رئیسی می‌باشد.

حجت الاسلام محمد حسین شهبازی از تمام اقشار مردم خواست که با شرکت خود در انتخابات آتی ریاست جمهوری ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشند.

دل نوشته در قالب دکلمه توسط خواهر ام البنین شریفی، مداحی توسط حمید رضا فاریابی و اجرای قطع سرودی در وصف شهید آیت‌الله رئیسی از پایگاه مقاومت شهید باهنر برازجان از دیگر اجراهای این مراسم گرامیداشت بود

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ