برنامه‌های مناظره انتخاباتی تلویزیون به روایت جبلی

اقتصاد ایران: رئیس صدا و سیما از به کارگیری همه قالب‌های برنامه‌سازی برای شناخت بهتر جامعه نسبت به کاندیدای ریاست جمهوری و هم بالا بردن مشارکت در انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، پیمان جبلی رییس صداوسیما با حضور در بخش خبری ساعت 21 درباره برنامه‌های انتخاباتی رادیو و تلویزیون در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی داد.

او گفت: کمتر از یک ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم. انتخاباتی که از دیدگاه‌ها و سلیقه‌ها و چه رویکردهای مختلف این‌بار به جهت فوریت آن از پیچیدگی‌هایی هم برخوردار است. اگر نگوییم بزرگترین رویداد سیاسی کشور، انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهمترین عرصه‌های مشارکت اجتماعی و تعیین سرنوشت کشور است.

جبلی تأکید کرد: در این دوره انتخابات، رسانه ملی نیز همچون دیگر ارگان‌ها و سازمان‌های ذیربط در برگزاری انتخابات، با شرایط پیچیده‌ای روبروست. چون همواره این انتخابات از یک تقویم خاصی برخوردار بود و در طول یک سال ستادهای انتخاباتی و طراحی زیرساخت‌ها شکل می‌گرفت اما این بار همه چیز در طول یک ماه انجام می‌شود.

رئیس صداوسیما به شروع کار ستاد انتخاباتی صداوسیما یک روز پس از شهادت آیت‌الله رئیسی، گفت: سه‌شنبه یک روز پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش اولین جلسه را برای تشکیل ستاد انتخاباتی صداوسیما و طراحی و ارائه  پیشنهادها را داشته باشیم. از آن روز به بعد روزانه این جلسات را داریم سه شنبه یک روز بعد از شهادت آیت الله رئیسی جلسه ستاد انتخاباتی و همزمان زیرساخت‌های تولید و فنی به ویژه مناظره‌ها پیش می‌رود.

وی در خصوص ساخت برنامه‌های مختلف انتخاباتی در قالب‌های مختلف خصوصا مناظره‌های انتخاباتی، خاطرنشان کرد: صداوسیما در کنار برگزاری مناظره‌های میزگرد برنامه‌های گفت‌وگومحور، کارنامه‌محور و گفت‌وگو با مخاطبان به تعداد استان‌های کشور از قالب‌های جدید استفاده خواهد کرد. همه این اتفاقات در حالی خواهد افتاد که نامزدها در فضایی عادلانه از فرصت‌های رسانه‌ای استفاده کنند.

رئیس صداوسیما افزود: بالأخره به خاطر شرایط پیچیده‌ای که داریم و مثل گذشته متنوع‌تر و بهتر هم برنامه‌های زنده و هم ضبطی در جدول برنامه‌های انتخاباتی خواهیم داشت. از قالب‌های متنوع برنامه سازی بهره می‌بریم تا ان‌شاالله وظیفه خودمان را به درستی انجام دهیم؛ در این رایتا از دیدگاه‌ها و پیشنهادها و مشارکت بیشتری را خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: هرچه قدر مشارکت بیشتر بشود دولت آینده از قدرت و توان بیشتری برخوردار خواهد بود. ما به این اتفاق کمک خواهیم کرد که شاهد افزایش مشارکت و بالا بردن قدرت توان مدیریتی باشیم.

جبلی با اشاره به ایجاد سامانه تلوبیون برای هرکدام از نامزدها، گفت: در سامانه تلوبیون کانال اختصاصی را به همه اختصاص خواهیم داد. در دکور مناظره و فراهم کردن فضای اداری برای استقرار 24 ساعتها نامزدها و همراهانشان و همچنین تأمین ملزومات برنامه‌ها را در دستور کار داریم. تجربه‌های ارزنده‌ای به واسطه انتخابات گذشته اتفاق افتاد که البته با آسیب‌ها و اشکالاتی نیز همراه بوده که تلاش می‌کنیم این آسیب‌ها کمتر شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ