جام تختی می‌تواند سکوی پرتاب کشتی‌گیران زنجانی باشد

اقتصاد ایران: زنجان-رییس هیأت کشتی استان زنجان گفت: بی‌تردید مسابقات بین‌المللی جام تختی می‌تواند سکوی پرتاب کشتی‌گیران زنجانی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری میزبانی چهل و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی که قرار است از فردا به مدت دو روز به میزبانی زنجان برگزار شود، افزود: خوشبختانه میزبانی چهل و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی بعد از رایزنی‌های مکرر به زنجان رسید.

وی ضمن قدردانی از مسؤولان استانی که بخشی از هزینه‌های برگزاری این رویداد بین‌المللی را تقبل کردند، اظهار کرد: تیم زنجان در این دوره از رقابت‌ها از وجود چهار کشتی‌گیر جوان بهره می‌برد که قطع یقین حضور در این مسابقات می‌تواند سکوی پرتاب کشتی‌گیران زنجانی باشد.

این مسؤول با اشاره به اینکه تجربه نشان داده است که کشتی زنجان در گذشته از وجود ستاره‌های ارزشمندی برخوردار بوده و همین مسئله زمینه را برای استقبال خانواده‌های زنجانی از ورزش کشتی فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: برگزاری این رویداد مهم و ریشه‌دار ورزشی در زنجان می‌تواند نشاط اجتماعی را افزایش دهد و این موضوعی است که امروزه بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم.

محمدی از میزبانی این مسابقات به عنوان سرآغازی برای توسعه ورزش کشتی در زنجان یاد کرد و گفت: برای اینکه شاهد برگزاری رقابت‌هایی در شأن ورزش زنجان باشیم، تلاش کردیم تا از همه ظرفیت‌های کشتی استان در این زمینه استفاده کنیم و همین امر می‌تواند برای آینده کشتی زنجان بسیار ارزشمند باشد.

رئیس هیأت کشتی استان زنجان، یکی از دغدغه‌های میزبانی این مسابقات را که تا این لحظه نیز مرتفع نشده، موضوع حمایت نشدن از سوی اسپانسرها دانست و افزود: بخشی از هزینه برگزاری این مسابقات از طریق استانداری و شهرداری زنجان تأمین شده و در حال حاضر نیز به دنبال تأمین بخش دیگری از هزینه‌های این رقابت‌ها هستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ