انجام ۳۰ درصد از عملیات آوار برداری در شهرک امامزاده ابراهیم(ع)

اقتصاد ایران: شفت- فرماندار شفت گفت: تاکنون ۳۰ درصد از عملیات آوار برداری حریق در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) شفت انجام شده است.

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش اظهار کرد: خوشبختانه عملیات آوار برداری توسط بنیاد مسکن شهرستان شفت در حال اجرا است.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه عملیات آوار برداری بیش از ۱۰ روز از آغاز شده است، بیان کرد: تا کنون ۳۰ درصد از آوار برداری شهرک امام زاده ابراهیم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه لودر از بنیاد مسکن و یک دستگاه بیل زنجیری از راهداری در عملیات آوار را انجام می‌دهند، گفت: امیدوارم با همکاری از این پس آوار برداری سرعت بیشتری انجام شود.

نقدی ادامه داد: کمک‌های مردمی خوبی از سوی جوانان شفتی ساکن درگاهان قشم و انجمن شرکت‌های خصوصی استان گیلان به افراد آسیب دیده با همکاری هلال احمر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۰ واحد از بیمه آتش سوزی برخوردار بودند، بیان کرد: تمامی کارهای بیمه انجام شده و هر روز مبلغ مشخص شده به حساب فرد واریز می‌شود و به زودی تمامی افراد آسیب دیده مبلغ‌های خود را از بیمه دریافت خواهند کرد.

نقدی در ادامه ضمن تقدیر تشکر از استاندار گیلان و تمامی دستگاه‌ها برای همراهی و همکاری برای افراد آسیب دیده این شهرک اضافه کرد: پرداخت خسارات بیمه روزانه به تعداد ۲۰ نفر در حال واریز به حساب شخص بیمه شده می‌باشد.

وی از مردم شهرک امام زاده ابراهیم خواست تا پایان عملیات آوار برداری مشارکت بیشتر با مسؤولان شهرستانی و محلی داشته باشند تا بتوانیم هر چه زودتر آوار برداری به پایان برسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ