آیت‌الله شهید رییسی الگوی گفتمان انقلاب را قوت بخشید

اقتصاد ایران: زنجان- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان گفت: آیت‌الله شهید رییسی الگوی گفتمان انقلاب را قوت بخشید که تبعیت از این الگو در کارها گره‌گشایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رفیعی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده استان زنجان ضمن ابراز تأسف سانحه رخ داده و شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی الگوی گفتمان انقلاب را قوت بخشید که تبعیت از این الگو در کارها گره‌گشایی می‌کند.

وی به گشایش‌های ایجاد شده در سیاست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و همسایگی اشاره کرد و آن را بی‌سابقه خواند و گفت: رئیس‌جمهور شهید و دولت سیزدهم مسیر عزت را در پیش گرفتند و ریل‌گذاری خوبی در حوزه‌های مختلف اتفاق افتاد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان موفقیت‌های دولت سیزدهم را ناشی از اخلاص و روحیه انقلابی رئیس‌جمهور و تیم همراه دانست و افزود: با توجه به حضور گسترده مردم، شاهد ارتقای سرمایه اجتماعی در مراسم شهادت رئیس جمهور بودیم.

وی در مورد ساماندهی مناطق حاشیه‌ای زنجان عنوان کرد: در این مناطق هم شاهد محرومیت و آسیب‌های اجتماعی هستیم و همه دستگاه‌های دخیل برای ساماندهی آن مسئولیت دارند.

رفیعی با تأکید بر لزوم تعیین مسیر برای رسیدن به یک چارچوب مشخص جهت ساخت و ساز در این مناطق تصریح کرد: باید برای محرومیت‌زدایی و توزیع عادلانه امکانات، ارتقای رفاه و بهداشت، خدمات حمل و نقل و نیاز فوری مردم در این مناطق باید تلاش بیشتری کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان زنجان مصوبات خوبی در وظایف این کارگروه داشتیم، یادآور شد: اعتبارات زیادی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برای استان اختصاص یافت.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به نزدیک شده به سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: متولیان و گروه‌های مردمی باید در خصوص اعزام به مرقد امام خمینی (ره) و برگزاری مراسم در شهرها و روستاها فعال باشند و پشتیبانی کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ