باید راه شهدای خدمت را ادامه داد

اقتصاد ایران: اهواز - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: ایجاد و ترویج ناامیدی میان مردم یکی از برنامه‌های شبکه‌های معاند است؛ بنابراین باید در مسیر شهدا حرکت کرد و راه آن ها را ادامه داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام ملایی هزاروندی صبح امروز دوشنبه در جلسه شورای اداری و آموزشی اداره‌کل فنی و حرفه‌ای خوزستان اظهار کرد: حادثه شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهان، حادثه تلخ و ناگواری بود اما دستاورد بزرگی بود و امیدواریم بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جهش تولید با مشارکت مردم و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری بر برگزاری منظم جلسات و مشارکت بخش غیردولتی در تصمیم سازی و تصمیم گیری تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و فنی حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه ایجاد و ترویج ناامیدی میان مردم یکی از برنامه‌های شبکه‌های معاند و بیگانه است، افزود: باید در مسیر شهدا حرکت کرد و راه آن، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است لذا باید راه شهدای خدمت را ادامه داد.

ملایی هزاروندی ادامه داد: باید تعامل و همدلی میان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و آزاد ایجاد شود و ارزیابی مکرر و لحظه به لحظه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید بر اساس برنامه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در ۲ سال متوالی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مورد تقدیر قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود این راه با جدیت بیشتر ادامه پیدا کند.

ملایی هزاروندی با اشاره به ضرورت آسیب‌شناسی آموزش فنی و حرفه‌ای، ادامه داد: رئیس جمهور شهید بر پیگیری کردن بسیار تاکید داشت، ما نیز باید این را در دستور کار خود قرار دهیم چرا که شعار سال و برنامه محور شدن فرآیندها از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل آموزش و فنی حرفه‌ای خوزستان گفت: هر مرکز دولتی باید همکاران بخش غیردولتی را در برنامه‌های اجرایی مشارکت دهد، ۶۶ درصد برنامه‌ها در بخش غیردولتی در حال اجرا است و مشارکت انجمن‌ها و آموزشگاه‌های آزاد در اجرای برنامه‌ها، در اولویت سازمان است.

ملایی هزاروندی اضافه کرد: پس از ۵۰ سال، اساسنامه سازمان فنی و حرفه‌ای تائید شد، یک درصد اعتبار تملک دارایی باید به سمت مهارت‌آموزی سوق داده شود که سال گذشته استان خوزستان بالاترین درصد تملک دارایی را در حوزه فنی و حرفه‌ای جذب کرد و امسال نیز ۷۷ میلیارد تومان اعتبار جذب کردیم.

در ادامه نشست معاونین، رؤسای مراکز آموزشی و رؤسای ادارات ستادی به بیان نقطه نظرات و ارائه پیشنهادت و راهکار در راستای تحقق اهداف آموزشی پرداختند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ