لزوم اجرای برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) با محوریت نوجوانان

اقتصاد ایران: سنندج_معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت:برنامه‌های فرهنگی سالگرد ارتحال امام راحل باید با محوریت نوجوانان و جوانان برای آشنایی با شخصیت حضرت امام برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی فلاحی ظهر دوشنبه در دومین جلسه کمیته فرهنگی ارتحال حضرت امام (ره) ویژه هماهنگی برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری مرتبط با سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب که با حضور اعضای کمیته برگزار شد، اظهار کرد: کمیته فرهنگی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برنامه‌ها و رویدادهای مفید و تأثیرگذاری مرتبط با سیره و ابعاد شخصیتی معمار کبیر انقلاب با همکاری نهادها و دستگاه‌های مرتبط تدارک دیده است.

وی افزود: مسابقات کتاب خوانی از وصیت نامه آن حضرت، تهیه و چاپ ویژه نامه حضرت امام خمینی (ره)، پویش امام دل‌ها، فضاسازی ملموس و هنری در سطح شهرهای استان کردستان با هماهنگی کمیته فرهنگی و تدارک برنامه‌های ویژه ای برای انتخابات پیش رو مد نظر خواهد بود.

معاون امور فرهنگی ضمن تاکید بر مردمی سازی برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی مرتبط امسال با محوریت نوجوانان و جوانان به منظور آشنایی این قشر پویا و فعال جامعه با شخصیت حضرت امام (ره) و اهداف انقلاب به صورت ویژه ساخته و پرداخته شود.

اعزام کاروان‌های مردمی به مرقد آن حضرت و اجرای برنامه‌های فرهنگی، ایجاد و راه اندازی دروازه قرآن برای عبور زائرین، برجسته کردن مبحث انتخابات ریاست جمهوری در برنامه ویژه اعزام کاروان‌ها، تبیین انتخابات از سوی روحانیون و مبلغین مستقر در اتوبوس‌های کاروان‌ها برای زائرین تبیین و روشنگری از نظرات و پیشنهادات اعضای جلسه بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ