مکتب شهید رییسی تعطیلی ندارد

اقتصاد ایران: نکا- رییس شورای هیئات مذهبی مازندران با تسلیت شهادت آیت الله رییسی و همراهان گفت: مکتب شهید رییسی و خدمت به مردم تعطیلی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی باقری ظهر دوشنبه در مراسم یادواره شهدای خدمت در مسجد زینبیه نکا با اظهار اینکه مکتب شهید رئیسی یعنی خدمت به مردم تعطیلی ندارد، افزود: همه ما می‌دانیم تواضع و خدمتگزاری در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، عامل اصلی محبوبیت شهید آیت‌الله رئیسی بود.

وی تصریح کرد: مسؤولان و مدیران توجه داشته باشند خدمت صادقانه و خالصانه، بهترین راه ممکن برای ادای احترام به رئیس جمهور شهید است.

مشاور عالی شورای هیئات مذهبی کشور تاکید کرد: ما اهالی دیار علویان از این تریبون اعلام می‌کنیم اگرچه از دست دادن رئیس جمهور فقید، فاجعه دردناکی است اما بنا به گفته مقام معظم رهبری، راه خدمت همچنان باز و هموار است و ما باید با کار و تلاش جهادی، ادامه دهنده راه شهیدان و رئیس جمهور شهید باشیم.

وی یادآور شد: ادامه مکتب خدمتگزاری رئیس جمهور شهید، خدمت هرچه بیشتر به مردم است، چرا که تمام گفتار، کردار، تفکر و نگاه آیت الله رئیسی خدمت به مردم بود.

باقری افزود: امروز همه دنیا شاهد هستند که نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های دشمنان خبیث و کینه توز، در حال پیشرفت و توسعه است و با عظمت و مستقل به مسیر خود ادامه می‌دهد و این موضوع به برکت مردمی بودن دولتمردان و به پشتوانه ولایت فقیه در کشور است.

وی تصریح کرد: با شهدای خدمت و همه شهیدان والامقام این کشور عهد و پیمان می‌بندیم که با حمایت و مشارکت مردمی و با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، مسیر پیشرفت کشور را همچنان ادامه خواهیم داد تا شاهد رشد و شکوفایی روزافزون ایران اسلامی باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ