مزایای استفاده از خدمات و سرویس‌ های مرکز امداد خودرو کرمان‌ موتور

اقتصاد ایران: مرکز امداد شرکت کرمان‌موتور با ارائه خدمات ۲۴ ساعته توسط ۱۳۰ کارشناس و تکنسین تعمیرات و ۱۱۹ خودرو امدادی از معتبرترین مراکز سرویس و تعمیرات خودرو در کشور قلمداد می‌شود

با افزایش سفرهای برون‌شهری در بهار و تابستان و سهم رو به‌ افزایشی که محصولات شرکت کرمان‌موتور از بازار خودرو کشورمان دارند، وجود امداد جاده‌ای باکیفیت و استفاده از شبکه گسترده نمایندگی‌های مجاز این شرکت، بیش از هر زمان دیگری ضروری است. گسترش استفاده از خودروهای شخصی و ارتقای تکنولوژی آن‌ها سبب شده است مصرف‌کنندگان، کمتر بتوانند شخصا امکان رفع عیوب و راه‌اندازی مجدد خودرو خود را داشته باشند. به‌این بهانه در این مطلب قصد داریم به‌شرح خدمات و سرویس‌های مرکز امداد کرمان‌موتور بپردازیم.

این مرکز با ارائه خدمات ۲۴ ساعته توسط ۱۳۰ کارشناس و تکنسین تعمیرات و ۱۱۹ خودرو امدادی از معتبرترین مراکز سرویس و تعمیرات خودرو در کشور قلمداد می‌شود و علاوه‌بر ارائه خدمات مورد نیاز برای خودروهای کرمان‌موتور، می‌توان مجموعه‌ای از خدمات برای خودروهای شرکت خودروسازان بم را نیز به‌صورت یکجا دریافت کرد. در مرکز امداد شرکت کرمان‌موتور، خدمات امداد، سرویس و تعمیر خودروهای مشتریان به‌صورت ۲۴ ساعته تحت نظر افراد متخصص و همراه با گارانتی ارائه می‌شود.

خدمات سرویس در محل

دارندگان محصولات شرکت کرمان‌موتور به‌کمک خدمات سرویس در محل می‌توانند به‌دور از تحمل ترافیک‌های سنگین شهری و تردد در معابر شلوغ یا پیش از آغاز سفر برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه، از انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو در محل دلخواه خود استفاده کنند. این افراد، جهت استفاده از خدمات سرویس در محل باید با مراجعه به‌سایت امدادخودرو ضمن اخذ نوبت، «تاریخ» و «بازه زمانی» مورد نظر خود را انتخاب کنند.

خدمات امداد در محل

هنگام خرابی خودرو و عدم حرکت آن از پارکینگ یا هر محل دیگری با استفاده از خدمات امداد در محل می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن، خدمات مورد نیاز را دریافت کرد.

پس از ثبت درخواست خدمات امداد در اپلیکیشن امداد یا مرکز تماس، ابتدا کارشناسان مرکز، سوالاتی را از امدادخواه مطرح می‌کنند تا مطمئن شوند که آیا امکان عیب‌یابی و تعمیر در محل امدادخواه وجود دارد یا خیر؟

در صورت امکان راه‌اندازی خودرو در محل، تکنسین امداد با استفاده از قطعات اصلی و شرکتی درخصوص رفع ایراد به‌محل امدادخواه اعزام می‌شود. درحال ‌حاضر خودروهای KMC T۸ مشکی با علائم زردرنگ به‌عنوان خودرو استاندارد امداد کرمان‌موتور معرفی شده است.

ارائه مشاوره فنی

با تماس با امداد کرمان‌موتور و درخواست مشاوره، کارشناسان این مرکز به‌صورت ۲۴ ساعته به‌ارائه مشاوره‌های فنی به فرد امدادخواه می‌پردازند. درصورت عدم‌رفع مشکل به‌صورت تلفنی نیز هماهنگی لازم جهت اعزام امداد در محل شرکت کرمان‌موتور و پیگیری تا رفع مشکل برای امدادخواه صورت می‌پذیرد.

خدمات حمل خودرو

هنگام وقوع تصادفات ممکن است خودرو دیگر قادر به‌حرکت نباشد یا در برخی مواقع، خرابی خودرو سبب توقف آن می‌شود. در این شرایط نیز امداد کرمان‌موتور با استفاده از ناوگان مجهز و پرسنل حرفه‌ای جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی در زمان حمل خودرو درکنار مشتریان است. به‌دنبال اعلام درخواست، خودروبر به‌محل اعزام خواهد شد تا خودرو امدادخواه را به‌نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز منتقل کند.

استفاده از قطعات و لوازم اصلی

در جریان تصادفات یا خرابی خودرو، ممکن است به‌برخی از قطعات خودرو آسیب وارد شود. پس از بررسی سلامت خودرو و قطعات، تکنسین تعمیرات امداد کرمان‌موتور درصورت معیوب بودن هر قطعه، از قطعات اصلی برای تعمیر خودرو استفاده می‌کند و فاکتور رسمی قطعات و تعمیرات را جهت اطمینان از اصالت و سلامت قطعات به‌فرد امدادخواه تحویل می‌دهد.

نصب قطعات خریداری‌شده از فروشگاه آنلاین

مشتریانی که قطعات یدکی خود را از فروشگاه آنلاین شرکت «بم خودرو» خریداری کرده‌اند، می‌توانند با انتخاب گزینه «نصب در محل» در سایت، از خدمات نصب قطعات خریداری‌ شده در محل توسط تکنسین‌های امدادخودرو کرمان‌موتور استفاده کنند.

تعویض باتری خودرو

تمام شدن شارژ باتری یا تمام شدن طول عمر مفید باتری برای هر خودرویی رخ می‌دهد. با توجه به این‌که گاه افراد سودجو از اعتماد مشتری سوءاستفاده کرده و باتری‌های سالم را با یک باتری جدید و بعضا متفرقه جایگزین می‌کنند، بنابراین اعتماد کردن به‌افراد درچنین شرایطی بی‌تردید سخت است و امداد کرمان‌موتور به‌صورت کاملا تخصصی در این زمینه عمل می‌کند.

در این راستا، ابتدا وضعیت باتری بررسی شده و درصورتی‌ که عمر مفید باتری به‌پایان رسیده باشد، باتری‌های اصلی روی خودرو امدادخواه نصب می‌شود و درنهایت نیز گارانتی باتری در اختیار مشتری قرار می‌گیرد تا از این بابت نیز اطمینان کامل حاصل شود.

پنچرگیری خودرو در محل

در هر کجای شهر که خودرو مشتری پنچر شده باشد، می‌تواند درخواست خود را برای پنچرگیری از طریق اپلیکیشن کرمان‌موتور یا با شماره ۰۲۱۴۲۷۲۴ از امداد کرمان‌موتور مطرح کند. بدین ترتیب، در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارشناسان امداد به‌محل مراجعه خواهند کرد و پنچرگیری خودرو را انجام خواهند داد.

سخن پایانی

با مروری بر خدمات متنوع امداد کرمان‌موتور متوجه می‌شویم که چرخه ارائه خدمات پس از فروش کرمان‌موتور که متولی اجرای آن در اختیار شرکت «خدمات و تجارت بم خودرو» است، با خدماتی که عنوان شد، در جهت افزایش رضایت، ایجاد آرامش خاطر و آسودگی امور مشتریان تکمیل شده است.

گفتنی است دارندگان خـــــودروهای کرمان‌موتور و دیگر مشتریان، برای دریافت خدمات و سرویس مورد نیاز از امدادخــــــودرو کرمان‌موتور می‌توانند به‌نشانی emdad.kermanmotor.com یا اپلیکیشن شرکت کرمــــان‌موتور مراجعه کرده یا با شماره‌تلفن ۰۲۱۴۲۷۲۴ تماس حاصل کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ