حماسه فتح خرمشهر پیروزی بی نظیری بوده است

اقتصاد ایران: ساری- مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: حماسه فتح خرمشهر، پیروزی بی‌نظیری در تاریخ دفاع مقدس بود و زنده نگه داشتن این تاریخ زنده نگه داشتن ارزش هااست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد حسن سلامی ظهر دوشنبه در مراسم گرامی‌داشت شهید آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهان وی که در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور انقلابی و خدمتگزار اظهار کرد: خدمت مخلصانه به مردم و تلاش برای حل مشکلات مردم از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید بود.

وی با بیان اینکه وقت گذاشتن با اقشار محرومان در سفرهای استانی، رئیس جمهور را در دل مردم جای داد، افزود: قدرشناسی مردم را از رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در روزهای اخیر شاهد بودیم.

سرهنگ سلامی نگاه ویژه به محرومان و مظلومان و تبعیت محض از ولایت را از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور شهید برشمرد و اضافه کرد: شهید آیت الله رئیسی مطیع محض و ذوب در ولایت بود.

وی بیان کرد: شهید آیت الله رئیسی با نگاه ویژه‌ای که به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی ملت و خانواده شهدا احساس می‌کرد در سفر به استان مازندران در جمع صمیمی خانواده‌های شهدای مدافع حرم «خان‌طومان» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران حضور پیدا کرد که از ویژگی‌های برجسته آیت الله رئیسی بود.

سرهنگ سلامی در ادامه با گرامی‌داشت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر گفت: استان مازندران ۲۵۰ جوان رشید خود را در عملیات بیت المقدس فدای اسلام و انقلاب اسلامی کرد تا این عزت تاریخی ثبت شود.

این مسئول با اشاره به نقش مردم و رزمندگان اسلام در دفاع از خرمشهر، اذعان کرد: رزمندگان اسلام با سلاح ایمان و مجاهدت در راه خدا در این مبارزه شرکت کردند و خرمشهری که امکان بازپس‌گیری آن نبود در سوم خرداد آزاد شد.

وی با تأکید بر لزوم گرامی‌داشت حماسه فتح خرمشهر تأکید و تصریح کرد: همه ما باید برای زنده نگه داشتن این ایام تلاش کنیم.

به گفته سرهنگ سلامی حماسه فتح خرمشهر، پیروزی بی‌نظیری در تاریخ دفاع مقدس بود و زنده نگه داشتن این تاریخ زنده نگه داشتن ارزش هااست.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان تأکید کرد: امروز سنگر کار و تولید سنگر خدمت به مردم و سنگر مبارزه با دشمن است و این فرهنگ باید به واحدهای تولیدی منتقل شود. هر کارگر باید بداند که مبارزه با دشمن و خدمت به مردم در اولویت است و برای کار خود تقدس قائل شود که رسالت ما به شمار می‌آید.

سرهنگ سلامی ادامه داد: امروز کارگروه اداره کل کار و جامعه کارگری یکی از کارگروه‌های فعال حوزه دفاع مقدس مازندران به شمار می‌آید و باید تلاش کنیم ارزش‌های انقلابی در محیط کار و کارگری زنده بماند.

وی با گرامی‌داشت یاد بیش از هزار و ۱۰۰ شهید جامعه کارگری استان مازندران عنوان کرد: شهدای کارگر نقش برجسته و محوری در همه حوادث انقلاب داشتند و باید یاد آنها در جامعه زنده بماند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ