شهید رییسی منظومه فکری امامین انقلاب را درمقام عمل واجرا معنا کرد

اقتصاد ایران: قزوین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: شهید رییسی توانست منظومه فکری امامین انقلاب را در مقام عمل و اجرا معنا کند و یک الگوی عملیاتی و اجرایی جلوی چشم خادمان ملت قرار دهد.

عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شهادت شهید رئیسی و همراهان او اظهار کرد: شخصیت شهید رئیسی مختصات و حلوه ای از وجود شهدای عزیز مؤثر در انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) بود.

وی افزود: آنچه ما از این شهید در مسوولیت‌های مختلف او حس کردیم این بود که توانست منظومه فکری امامین انقلاب را در مقام عمل و اجرا معنا کند و یک الگوی کاملاً عملیاتی و اجرایی جلوی چشم خادمان ملت قرار دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه شهید رئیسی بزرگترین و ماندگارترین کاری که کرد احیای مفاهیم عمیق بیانیه گام دوم انقلاب بود، ادامه داد: این شهید تصویری از مدیریت تراز انقلابی ارائه کردند که ما این را در بیانیه گام دوم شنیدیم.

وی تاکید کرد: او با مجاهدت، تلاش خستنگی ناپدیر و کوتاه نیامدن در برابر دشمنان و خواست معاندان یک تصویر کاملاً محسوس و ملموس از این بیانیه بسیار مهم و راهبردی انقلاب اسلامی ارائه داد.

کاظمی تاکید کرد: یکی از معجزات اتقلاب اسلامی همین است که در یک بازه زمانی کوتاه رئیس جمهور و وزیر امور خارجه او از دنیا می‌روند ولی کمترین خللی در مسیر مدیریت کشور اتفاق نمی‌افتد.

وی اضافه کرد: خیلی‌ها تصور می‌کردند که احیاناً اتفاقی در مسیر حرکت بزرگان و مدیران نظام می‌تواند کشور را در آستانه آشوب‌ها و گرفتاری‌های بزرگ قرار دهد اما عالم دید که بعد از چهار دهه از حوادث تلخ دهه شصت، نظامی که همیشه سال‌ها برای آن تلاش کردند تا به آن ضربه زده و مردم را از آن جدا کنند با قدرت و بی توجه به توطئه‌ها و عملیات‌های پیچیده شناختی و ترکیبی به مسیر خود ادامه می‌دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به مسیر پیش روی کشور ادامه داد: راه و مسیر ما مشخص است و همه ما در مسیر امتحان و ابتلائات الهی قرار داریم.

وی بیان کرد: در این امتحان مدیران با همن قوت و قدرت قبل کار را ادامه دهند و مردم را راه درست را انتخاب کنند.

کاظمی در پایان با بیان اینکه انتخاب‌های درست مردم تاریخ ساز است، یادآور شد: دیدیم که انتخاب درست چه نتایج بزرگی دارد و امیدوارم در انتخابات پیش رو با حضور معنا دار این مسیر تداوم داشته باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ