گزارشگر سازمان ملل: اسرائیل آوارگان رفح را زنده‌زنده سوزاند

اقتصاد ایران: سازمان‌های بین‌المللی با محکومیت حمله وحشیانه ارتش صهیونیستی به رفح و بمباران چادرهای آوارگان اعلام کردند غزه تبدیل به جهنم روی زمین شده و اسرائیل غیرنظامیان آواره در رفح را زنده زنده سوزانده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در ادامه واکنش‌ها به جنایت شنیع صهیونیست‌ها در حمله به چادرهای آوارگان در غرب رفح که شب گذشته انجام شد و با شهادت و زخمی شدن ده‌ها غیرنظامی که اغلب زن و کودک بودند همراه بود گزارشگر ویژه سازمان ملل در اراضی فلسطین اعلام کرد که نیروهای اشغالگر اسرائیلی اردوگاه‌های آوارگان در رفح را بمباران کردند که در جریان آن غیرنظامیان آواره در این اردوگاه‌ها زنده زنده سوزانده شدند.

وی تاکید کرد که این حجم از جنایتکاری اسرائیل و بی‌توجهی آن به قوانین و حقوق بین‌الملل غیرقابل قبول است. جنگ نسل کشی که اسرائیل در غزه به راه انداخته بدون فشارهای خارجی پایان نخواهد یافت و همه طرف‌های مربوطه باید اسرائیل را تحریم کنند.

آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) نیز در همین زمینه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اطلاعات رسیده از وضعیت آوارگان در رفح بسیار وحشتناک است.

آنروا افزود که غزه تبدیل به جهنم روی زمین شده و تصاویری که دیشب از رفح منتشر شد شاهدی دیگر بر این امر است. ما اکنون نمی‌دانیم که محل استقرار همکارانمان کجاست و درباره امنیت آنها و آوارگان در غزه بسیار نگران هستیم.

سازمان همکاری اسلامی نیز از جامعه بین‌المللی و شورای امنیت خواست اسرائیل را ملزم به اجرای احکام دیوان بین‌المللی دادگستری در خصوص توقف حمله نظامی به رفح و بازگشایی گذرگاه آن کند.

جنگنده‌های ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی شب گذشته در حمله‌ای وحشیانه به چادرهای آوارگان در غرب رفح ده‌ها غیرنظامی را به شهادت رساندند که اغلب آنها زن و کودک بودند.

آماری که منابع فلسطینی و نهادهای مربوطه ارائه داده‌اند حاکی از شهادت بیش از 30 غیرنظامی در این جنایت است و برخی نیز درباره شهادت 35 تا 40 نفر صحبت می‌کنند. همچنین ده‌ها تن دیگر هم زخمی شدند و این درحالی است که روز جمعه دیوان بین‌المللی دادگستری حکم توقف عملیات نظامی ارتش صهیونیستی در رفح را صادر کرده بود اما اشغالگران طبق معمول، به این درخواست و حکم بین‌المللی هم توجهی ندارند و تحت حمایت کامل آمریکا به وحشی‌گری در غزه ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ