ایران با حمایت مردم همواره سختی‌ها را پشت سر گذاشته است

اقتصاد ایران: سرپرست وزارت امور خارجه در دیدار فرستاده ویژه رییس‌جمهور کوبا گفت: ایران با حمایت مردم همواره سختی‌ها را پشت سر گذاشته و تهدیدها و چالش‌ها را به فرصت تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «لوییس پدرو پدروسو کوئستا» مشاور عالی و فرستاده ویژه رئیس‌جمهور کوبا که برای ادای احترام به مقام رئیس جمهور و وزیر خارجه شهید کشورمان به تهران سفر کرده است، با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

مشاور عالی و فرستاده ویژه رئیس‌جمهور کوبا در این دیدار پیام‌های تسلیت صمیمانه و همدردی رئیس جمهور، دولت و مردم کوبا را به رهبر معظم انقلاب، دولت و مردم کشورمان ابلاغ کرد.

علی باقری نیز در این دیدار با قدردانی از سفر مشاور عالی و فرستاده ویژه رئیس جمهور کوبا به تهران، این سفر و پیام‌های همدردی و تسلیت مقام‌های عالی کوبا را در این شرایط سخت تسلی بخش توصیف کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه با اشاره به تجربه مقاومت، همبستگی و انسجام دولت و مردم ایران در طول بیش از چهار دهه گذشته برای پشت‌سر گذاشتن حوادث تلخ و دشواری از این دست، تاکید کرد ایران با حمایت مردم همواره این قبیل سختی‌ها را پشت سر گذاشته و تهدیدها و چالش‌ها را به فرصت تبدیل کرده است.

باقری همچنین تقویت و تعمیق روابط و همکاری‌ها در عرصه‌های دو و چندجانبه را به نفع دو کشور ایران و کوبا و همه کشورهای مستقل و به نفع چندجانبه‌گرایی در جهان دانست و ابراز امیدواری کرد با برگزاری دور جدید کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور، شاهد تحقق و اجرای توافق‌ها و یادداشت تفاهم‌های امضا شده در سفر رؤسای جمهور دو کشور به تهران و هاوانا باشیم.

«لوئیس پدرو پدروسو کوئستا» در این دیدار ابراز اطمینان کرد دولت و مردم ایران با موفقیت این برهه حساس را پشت سر خواهند گذاشت.

مشاور عالی رئیس‌جمهور کوبا، ایران را نزدیک‌ترین دوست کوبا در منطقه غرب آسیا خواند، روابط دو کشور را در بالاترین سطح توصیف و بر آمادگی کشورش برای ارتقا و تعمیق روابط در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی تاکید کرد.

فرستاده ویژه رئیس جمهور کوبا همچنین خواستار تداوم همکاری‌های نزدیک دو کشور در عرصه‌های بین‌المللی برای مقابله با رویکرد زورمدارانه، یکجانبه‌گرایانه و در عین حال رو به ضعف قدرت‌های امپریالیستی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ