پیام تسلیت جمعیت پیام آوران بشارت در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

اقتصاد ایران: جمعیت پیام آوران بشارت (دختران شهدا) در بیانیه‌ای شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفتند.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعیت پیام‌آوران بشارت (جمعی از دختران شهدا) در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور و هیئت همراه بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا (سوره احزاب آیه 23 )

امروز دختران شهدای ایران اسلامی داغدارند. داغدار رئیس جمهور عزیزی که نهضتی عظیم در اخلاق و سیاست پدید آورد. او در مبارزه با فساد؛ خدمت به مردم و  رسیدگی به حقوق آنها لحظه ای از پای ننشست. رفتار و منش او تبلور سیره امیرمومنان علی علیه السلام بود.

آیت الله رییسی خدمت به اسلام را همان جهاد برای اجرای قانون اساسی؛ حفظ دستاوردهای انقلاب و تحقق عدالت اجتماعی می‌دانست.

این حادثه جانگداز و عظیم را به دختران دردمند و صبور خدمت تسلیت عرض می‌کنیم و ضمن همدردی با این عزیزان  عزم استوارمان را معطوف به پیروی از راه پدران شهیدمان در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی می‌کنیم.

اگرچه در این مصیبت داغداریم؛ اما  بر این عهد استواریم که رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند: «مردم نگران نباشند اختلالی در کار کشور بوجود نمی‌آید». امروز نیز ما بر این امر تأسی می‌جوییم و راه شهیدان انقلاب اسلامی ایران را ادامه می‌دهیم؛ راهی که با درایت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا و حضرت زینب سلام الله علیهما، در برهه‌ای حساس از تاریخ اسلام آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

چنانچه تاریخ انقلاب اسلامی یادآور حضور دختران و زنانی است که پرچم جهاد را برافراشته داشتند و با جانفشانی پدران و همسرانشان پیام‌رسان راه و هدف آنان شدند، اکنون نیز انتخابات پیش رو نماد و تداوم راه این شهیدان است و ولایت‌پذیری مهم‌ترین نقطه عطف وحدت همه سیاسیون و جریان‌های مختلف خواهد بود.

امروز ملت عزیز ایران خواستار همان شاخصه‌هایی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر آن تاکید داشته‌اند که پیشرفت و عزت ایران اسلامی و ملت شریف را در پی خواهد داشت.

ما جمعی از دختران شهدا با توکل به خداوند؛  عزمی استوار و اندیشه‌ای منسجم‌تر در انتخابات ریاست جمهوری حضور خواهیم یافت و در کنار اقشار مختلف مردم برای اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی حماسه‌ای ملی؛ اخلاقی و سیاسی خواهیم آفرید.

گرامی باد نام و یاد رئیس‌جمهور شهید و هیئت همراه ایشان

جمعیت پیام آوران بشارت (دختران شهدا)
خردادماه 1403

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ