توصیه‌های استاندار به مسئولین کاروان‌های حج فارس

اقتصاد ایران: محمد هادی ایمانیه در جمع مدیران و روحانیون حج تمتع سال ۱۴۰۳ توصیه‌هایی برای برگزاری هرچه بهتر این سفر معنوی کرد

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس محمدهادی ایمانیه در جمع مدیران، روحانیون، معین و معین‌های کاروان‌های حج تمتع سال ۱۴۰۳ ضمن گرامی‌داشت یاد خادم الرضا علیهم السلام، شهیدجمهور و همراهان وی گفت: در آستانه تشرف به حج و زیارت قبر مطهر نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه(س) و ائمه بقیع(ع) هستید از خداوند متعال بخواهید مشکلات جوامع اسلامی را مرتفع سازد چرا که به جز دعا راهی برای دفع مشکلات نیست؛ قطعاً آن چیزی که می‌تواند توانمندی‌ها را به نتیجه مطلوب برساند لطف خداوند متعال است.

استاندار فارس افزود: برخی مباحث که در حوزه مسائل نرم‌افزاری جای می‌گیرد در قالب تشکیل یک ستاد پیگیری شود و نقش فرمانداران روسای ادارات و مدیران کل استانی نیز مشخص گردد.

ایمانیه با تاکید بر اینکه فریضه واجب حج تمتع قطعاً اثرات متعددی دارد خاطرنشان کرد: هر فردی که به حج مشرف می‌شود علاوه بر اینکه نقش موثری بر خود خواهد داشت طبیعتاً بر اطرافیان خود نیز موثر واقع می‌شود که نباید از این موضوع غفلت کرد.

وی با اشاره به مباحث و مسائل مطرح شده سخت‌افزاری نیز اظهار داشت: مباحث سخت‌افزاری مطرح شده دارای راه حل‌های عملیاتی است که مدیریت استان در زمینه رفع موانع آنها همکاری خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در فارس در بخش دیگر سخنان خود موضوع پارک نماز و پارک حج را مورد توجه قرار داد و گفت: مسجد جامع عتیق محل مناسبی برای آموزش مناسک حج است که آمادگی دارم در این زمینه کمک کنم؛ در سفر دوم ریاست جمهور شهید به استان مبلغی جهت محوطه سازی مسجد جامع عتیق از سمت شمال تا حرم حضرت احمد بن موسی علیه السلام مصوب شد.

وی از اعطای مجدد تسهیلات جهت سفرهای عتبات عالیات نیز سخن گفت و افزود: پروازها از مبدا شیراز به عتبات را ان شاءالله به چهار روز در هفته افزایش خواهیم داد.

استاندار فارس در بخش دیگر سخنان خود ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت ترمینال فرودگاه شیراز گفت: فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز آبروی شهر و استان است و باید از نظر ظاهری و همچنین امکانات سخت‌افزاری در شأن استان باشد.

وی معاون هماهنگی امور گردشگری و زائرین استانداری را مامور کرد تا کمیته‌ای برای هماهنگی و تدبیر در مسائل احتمالی پیش آمده در اعزام زائران حج تمتع تشکیل دهد و در پایان سخنان خود نیز خاطرنشان ساخت: اگر می‌خواهیم خاطرات خوبی برای زائرین و خانواده‌های آنان در ایام حج تمتع و حتی سایر سفرهای معنوی و زیارتی شکل بگیرد باید به همه زوایا و جوانب پیش روی زائران دقت کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ