دیدار سفیر کویت در ایران با استاندار خراسان رضوی

اقتصاد ایران: مشهد- سفیر کویت در ایران و استاندار خراسان رضوی با یکدیگر دیدار و بر گسترش تعاملات تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  یعقوبعلی نظری در دیدار سفیر کویت که در محل استانداری برگزار شد، ضمن بیان اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران ارتباطات بسیار گسترده در همه زمینه‌ها با کشورهای همسایه است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران و کویت به دلیل همسایگی و اشتراکات دینی، منافع مشترک زیادی دارند که می‌طلبد با استفاده از ظرفیت‌های هر دو کشور، روابط را گسترش داده و تحکیم ببخشیم.

استاندار خراسان رضوی حوزه‌های زیارت، گردشگری و توانمندی‌های درمانی مشهد را از جمله حوزه‌های مستعد گسترش روابط برشمرد و گفت: آمادگی داریم با توجه به توانمندی‌ها و امکانات استان و مشهد، زمینه گسترش روابط در بخش‌های مختلف را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: تولیدات صنعتی دارویی، تجهیزات پزشکی و صنایع معدنی و محصولات زعفران و پسته از بخش‌های بسیار مهمی است که خراسان رضوی در آن از ظرفیت خوبی برخوردار است.

مشهد پتانسیل‌های بسیاری زیادی برای همکاری دارد

بدر عبدالله المنیخ نیز در ادامه این دیدار ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در حادثه اخیر شخصیت‌های برجسته‌ای که روابط خوبی با حوزه‌های دیپلماتیک داشتند را از دست دادیم و در روابطشان به جز تواضع و اخلاق نیک از آن‌ها چیزی ندیدیم.

سفیر کویت در ایران گفت: شهر مشهد پتانسیل‌های بسیاری زیادی برای همکاری دارد و می‌توان برای همکاری گسترده‌تر بین کویت و ایران و به صورت ویژه با شهر مشهد زمینه‌ها را فراهم کرد.

وی عنوان کرد: وجه اشتراک بسیار زیادی بین کویت و ایران وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای گسترش روابط دو کشور استفاده بکنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ