۲۵ طرح عمرانی و معابر بوشهر به نام شهدای خدمت نامگذاری می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: ۲۵ طرح عمرانی و معابر اصلی در استان بوشهر به نام شهدای خدمت نامگذاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محمودی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت اظهار کرد: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای خدمت از جمله رئیس جمهور شهید تعدادی از طرح‌های مهم عمرانی استان بوشهر که با حضور آیت‌الله رئیسی به بهره‌برداری رسید به نام این شهید والامقام نام گذاری شد.

وی با بیان اینکه سد باغان که به حضور آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور شهید، افتتاح شد به نام این شهید خدمت نام‌گذاری شد، گفت: این سد با حجم ذخیره ۳۶ میلیون مترمکعب آب پس از ۷ سال توقف در دولت سیزدهم تکمیل و توسط آیت‌الله رئیسی افتتاح شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر حجم سرمایه‌گذاری سد باغان (آیت‌الله رئیسی) را چهار هزار میلیارد تومان دانست و بیان کرد: جاده وفاق دیر به کنگان، شهرک ۴۳۵ هکتاری بوشهری، تأسیسات آب‌شیرین‌کن در شهرهای مختلف، ساختمان استانداری، سالن‌های مختلف و دیگر مکان‌ها و طرح‌ها در مجموع مربوط به ۱۳ دستگاه اجرایی به نام شهدای خدمت نامگذاری شد.

محمودی با اشاره به اینکه ۱۲ طرح عمران شهری در ۱۲ شهر استان بوشهر به نام شهدای خدمت نام‌گذاری شد خاطرنشان کرد: این طرح‌ها متشکل میادین، معابر و اماکن شهری در مراکز شهرستان‌ها و ۲ شهر دیگر و طرح‌های مهم عمرانی ۱۳ دستگاه اجرایی است که به نام شهدای خدمت نام‌گذاری شد.

وی مجموع طرح‌های شهرداری‌های استان بوشهر که به نام شهدای خدمت نام‌گذاری شد را ۱۲ طرح عنوان کرد و افزود: این طرح‌ها در مجموع با سرمایه‌گذاری ۸۷۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر اضافه کرد: تقاطع غیر هم‌سطح محور آزادی بوشهر، شهرک جوانی جمعیت دشتی، بلوار جدید دیلم، خیابان مجاور سردار سلیمانی گناوه، بلوار ساحلی وفاق در کنگان، میدان ورودی دیر تا شاهزاده ابوالقاسم علیه‌السلام دیر، سایت مسکن مجتمع مسکونی ۱۴۴ واحدی چغادک، و طرح‌های عمرانی دیگر در شهرهای مختلف استان بوشهر به نام شهدای خدمت نام‌گذاری شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ