ادامه راه شهید جمهور، رسیدگی به کار مردم است

اقتصاد ایران: استاندار کرمان گفت: یکی از بهترین فعالیت‌ ها برای ادامه دادن راه شهید جمهور این است؛ که کار مردم معطل نماند، به ویژه فعالیت‌ هایی که به تولید می‌ انجامد.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمان در سال ۱۴۰۳، صبح یکشنبه ۶ خرداد به ریاست محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و با حضور معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیران دستگاه‌ های مربوطه استان برگزار شد.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه با تسلیت شهادت آیت‌ الله رئیسی و همراهان ایشان گفت: کارها طبق روال در حال پیشرفت است و یکی از بهترین فعالیت‌ ها برای ادامه دادن راه شهید جمهور این است؛ که کار مردم معطل نماند، به ویژه فعالیت‌ هایی که به تولید می‌ انجامد.

وی تصریح کرد: تولید به اشتغال و زندگی مردم ارتباط دارد و یک ضرورت برای کشور است، راه شهید جمهور را با رسیدگی به کار مردم می‌ توان ادامه داد.

استاندار کرمان بر حمایت از پروژه‌ های تولیدی تاکید و بیان کرد: باید با اعمال دستور کارها و مصوبه‌ ها، پروژه‌ ها را سریع تر پیش ببریم و گره کار مردم را باز کنیم؛ "تولید" در سالی که به جهش تولید با مشارکت مردم نام دارد، باید بتواند نفس بکشد و سرعت بگیرد.

فداکار با تاکید بر حمایت از طرح‌ های تولیدی در حال اجرا و پیشرفت به ضرورت تشکیل کارگروه‌ های تخصصی اشاره و اظهار داشت: با نگاه مثبت و تسهیل امور می‌ توان مشکلات را رفع کرد.

شایان ذکر است؛ در این جلسه به مسائل و مشکلات ۱۹ واحد صنعتی و تولیدی استان رسیدگی و دستورات لازم برای رفع مشکلات آن‌ ها صادر شد. / استانداری کرمان

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ