توسعه بیمه سلامت اقدام ارزشمند شهید جمهور

اقتصاد ایران: همدان-استاندار همدان گفت: راه‌اندازی صندوق حمایت از بیماران صعب‌العلاج و توسعه بیمه سلامت در بین اقشار کم‌درآمد جامعه بخشی از خدمات دولت سیزدهم به مردم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی فرزاد صبح یکشنبه در آیین افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی اکباتان اظهار کرد: اقدام نخست این دولت در بدو پذیرش مسئولیت، در حوزه سلامت بود که با اقدام جهادی تأمین واکسن و حمایت از دانشمندان داخلی، از افزایش آمار ابتلا و فوت کرونایی که به روزی ۷۰۰ نفر رسیده بود جلوگیری کرد.

وی با تأکید بر اینکه دولت مردمی در بسیاری از حوزه‌ها منشأ اثر و خیر برای استان همدان بود عنوان کرد: در سی‌امین سفر استانی رییس جمهور که به مقصد استان همدان انجام شد، یکهزار و چهارصد میلیارد تومان در حوزه سلامت هزینه شد و پروژه بیمارستان اکباتان از برکات این سفر به فرجام نیک و بهره‌برداری رسید.

استاندار همدان ادامه داد: هزار و هفتصد میلیارد از اعتبارات سفر برای پروژه آب و سه هزار میلیارد تومان در حوزه راه و زیرساختها هزینه شد و اینها بخش کوچکی از خدمات دولت در استان است که با تلاش بی‌وقفه مسئولین این دولت محقق شده‌است.

وی در ادامه افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی از کار و تلاش خسته نمی‌شدند و آخرین سخنان ایشان تأکید بر خدمت‌رسانی به دور از بهره‌برداری‌های جناحی، سیاسی و حفظ موقعیت و جایگاه و… بود.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه عمق نگاه رییس جمهور بر ارائه خدمت به دور از نگاه و تفکر جناحی و سیاسی بود، عنوان کرد: برخی افراد به ایشان می‌گفتند ورود به برخی مسائل ممکن است وجهه و پایگاه اجتماعی شما را دچار آسیب کند اما رئیس جمهور شهید بدون توجه به این مسائل صرفاً بر خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم متمرکز بود.

وی افزود: شهیدجمهور می‌فرمودند آبروی ما در راه خدمت به مردم هزینه می‌شود و بر این اساس با تمام قدرت و قوت به تحقق اهداف اقدام می‌کردند به همین علت زیرساخت‌ها به‌ویژه کیفیت خدمات پزشکی در این دولت بسیار زیاد است.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود، راه‌اندازی صندوق حمایت از بیماران صعب‌العلاج و توسعه بیمه سلامت در بین اقشار کم‌درآمد جامعه را بخشی از خدمات دولت سیزدهم به مردم عنوان کرد و گفت: از همه پزشکان تلاشگر استان و کادر درمان قدردانی می‌کنم و امیدوار هستم حضور وزیر بهداشت در این برنامه منشأ خیرات و برکات بیشتری برای استان باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ