نیاز فوری به بازسازی ۴۴ کیلومتر خط انتقال فاضلاب در اصفهان

اقتصاد ایران: اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از نیاز فوری به بازسازی ۴۴ کیلومتر خط انتقال فاضلاب در اصفهان و تأمین اعتبار ملی برای این پروژه خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه در خط لوله انتقال فاضلاب در خیابان پروین اظهار کرد: طی چند روز اخیر شهروندان گزارش‌های مبنی بر پس زدگی فاضلاب در خیابان‌های خواجه عمید، معراج، هفتون، لقمان و فجر گزارش کردند.

وی با بیان اینکه این گزارش‌ها بلافاصله پیگیری و نیروهای آب و فاضلاب به منطقه اعزام شدند، افزود: در بررسی‌های صورت گرفته تصمیم بر آن شد که آسفالت بخشی از خیابان پروین حدفاصل چهار راه شیخ طوسی تا میدان لاله برداشته شود و شرایط مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در عملیات برداشت آسفالت شاهد آسیب به خط لوله فاضلاب ۱۵۰ میلیمتری بودیم، گفت: این خط دارای قدمت بیش از ۳۵ سال است و دچار فرسودگی شده است.

وی با بیان اینکه از روز گذشته محدودیت ترافیکی در خیابان پروین از سوی پلیس راهور اعلام و مسیر جایگزین نیز اعلام شده است، ابراز کرد: با خاکبرداری انجام شده در عمق ۸ تا ۹ متری خط لوله دچار خوردگی شده و تعویض این لوله در دستور کار قرار گرفته است.

شیشه‌فروش تصریح کرد: در صورت عدم بهبود شرایط با بازسازی این بخش از لوله فاضلاب خاکبرداری در دیگر قسمت‌های خیابان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هنوز شرکت آب و فاضلاب زمان پایان عملیات بازسازی بخشی از خط لوله انتقال فاضلاب خیابان پروین را اعلام نکرده است، گفت: بررسی لحظه‌ای این پروژه در دستور کار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه خط لوله انتقال فاضلاب در اصفهان قدمتی ۵۵ ساله دارد، افزود: تاکنون ۱۹۳ کیلومتر از این خط بازسازی شده و ۳۰۰ کیلومتر نیز نیاز به بازسازی و احیا دارد.

وی با بیان اینکه ۴۴ کیلومتر از خط انتقال فاضلاب برای بازسازی نیاز به بازسازی فوری دارد، اضافه کرد: این پروژه نیاز به اعتبار ملی دارد و اداره آب و فاضلاب اصفهان امسال بازسازی ۲۰ کیلومتر از این خطوط در خیابان‌های شهیدان کاظمی، هفتون، قائمیه و آبشار را در دستور کار قرار داده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ