لزوم الگو سازی از سبک مدیریتی شهید رییسی و یارانش

اقتصاد ایران: کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه بر لزوم الگو سازی از سبک مدیریتی شهید رییسی و یارانش تاکید و گفت: دانشگاه‌ها یه ویژه دانشگاه رازی در الگوسازی و انتقال آن به نسل بعد باید پیشگام باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر شنبه حبیب الله غفوری در اجتماع دانشگاهیان کرمانشاه که در دانشگاه رازی در پی شهادت آیت الله رئیسی و یارانش برگزار شد، اظهار کرد: بنا به نظر مقام معظم رهبری و ارادت به شهدا آیت الله رئیسی جز معدود افرادی بود که از ابعاد مختلف نظر مقام معظم رهبری را جلب کرده بود زیرا در جایگاه مدیریتی خود بنا به وظایفی که بر عهده داشت رفتار و اعمال وی مستند به آیات و روایات بوده است.

وی با اشاره به اینکه رفتارهای شهدا مستندات قرآنی دارد، افزود: بنابراین افرادی که اعمال و رفتار آنها مستندات قرآنی دارد لایق شهادت بوده و مستند سازی و الگوسازی از رفتار شهدای والا مقام نیاز است.

نماینده ولی فقیه استان کرمانشاه تصریح کرد: با وجود تهمت و حرف‌های نامربوط و ناسزاهای زیادی که به سید محرومان گفته شد اما ایشان با استناد به اینکه پاسخ بدی را با پاسخ خوبی باید داد عمل کردند.

حجت‌الاسلام غفوری به ساده زیستی رئیس جمهور اشاره، خاطر نشان کرد: خط مشی این شخصیت برجسته ساده زیستی بود و با توجه به شروع فقیرانه در خانواده این رویه را تا آخر عمر ادامه داد و جایگاه مدیریتی او بر روی تجملات محور شدنش در هیچ زمینه‌ای اثر نکرد و سادگی خود را تا پایان عمر حفظ کرد.

وی با تاکید بر رسالت و وظیفه جدید دانشگاهیان، عنوان کرد: از این به بعد پایان نامه فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان و اساتید متمرکز بر سبک مدیریتی به صورت جموعه‌ای مدون در نظام سیاسی دنیا باید ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: الگوی مدیریتی در اداره کشور رشته‌های مرتبط دانشگاهی باید به سمتی حرکت کند که سبک مدیریتی رئیس جمهور و وزیر امور خارجه در دولت سیزدهم را به صورت یک کار قوی ارائه دهد.

حجت‌الاسلام غفوری همچنین از انتظارات خود نسبت به دانشگاه‌های استان کرمانشاه یاد کرد و افزود: انتظار می‌رود دانشگاه‌های استان به ویژه دانشگاه رازی برای ارائه و معرفی سبک مدیریتی شهدای دولت سیزدهم به طور ویژه پیش قدم و پیشگام بوده و برای نسل بعدی الگوسازی دقیق انجام دهند.

وی تاکید کرد: الگوسازی از شهدای خدمت به منظور معرفی موفق‌ترین روش مدیریتی در قوه مجریه برای اداره کشور در دستگاه‌های مختلف بوده که امروز یکی از اقدام‌های بزرگ در راستای الگوسازی و اسوه سازی از شخصیت‌های مردمی در خدمت رسانی به عهده دانشگاه‌ها است.

حجت‌الاسلام غفوری در پایان اضافه کرد: شهید رئیسی و یارانش سنت حسنه و ماندگاری شدند که هر کس این سنت را تبلیغ کند و نسبت به اجرای شیوه‌های آن وارد عمل شود مسیر ترقی و تعالی خود را پیش گرفته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ