دانشگاهیان چالش‌های فرهنگی لرستان را شناسایی و راهکار بدهند

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - استاندار لرستان تأکید کرد: دانشگاهیان چالش‌های فرهنگی استان را شناسایی و راهکار برای رفع آنها بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز شنبه در یک‌صد و بیست و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان با تأکید بر اینکه تعامل و همکاری دستگاه‌ها به توسعه فرهنگی شتاب بخشیده و حوزه اثر برنامه‌های فرهنگی را توسعه خواهد داد، اظهار داشت: فرهنگ در اولویت جامعه است، بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی جامعه ما ریشه در مشکلات و دغدغه‌های فرهنگی دارد که اگر به‌درستی برطرف شود این مشکلات نیز از بین می‌رود و جامعه‌ای روبه‌رشد را شاهد می‌شویم.

وی با تأکید بر شناسایی چالش‌های فرهنگ عمومی استان، گفت: محیط دانشگاه بهترین مکان برای این امر بوده تا با شناسایی این چالش‌ها همچون معرفی پایان‌نامه‌های دکتری زمینه ارائه راهکارها برای آنها فراهم شود.

استاندار لرستان، افزود: در این زمینه باید متولیان حوزه فرهنگی و مسئولان دستگاه‌های مرتبط به حوزه فرهنگی اولویت‌بندی داشته و با آگاهی به حساسیت کار خود با دید تخصصی به فرهنگ نگاه کنند تا به اهداف موردنظر در این حوزه دست یابیم.

شفقت، گفت: برای رسیدن به یک راهکار درست و منطقی باید مشکلات و معضلات فرهنگی اجتماعی استان باید ریشه‌یابی شود و جلسه شورای فرهنگ عمومی در سطح شورای فرهنگ عمومی طرح شود.

وی یکی از دستاوردهای شورای فرهنگ عمومی لرستان را که نشان از آینده‌نگری این شورا دارد را ثبت روز اول خرداد به مناسبت سالروز عملیات حاج عمران به‌عنوان روز لرستان عنوان کرد و افزود: این دستاورد برای نسل‌های آینده ثبت خواهد شد و خواهند دانست که چرا اول خرداد روز لرستان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ