مردم کردستان در اجرای طرح نور همراه هستند

اقتصاد ایران: سنندج_جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: مردم کردستان در اجرای طرح نور همراه هستند و از اجرای این طرح استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، لطف‌اله دارابی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان با تسلیت شهادت شهدای خدمت اظهار کرد: حجاب از مباحثی است که در دین مبین اسلام به آن پرداخته شده و همچون پرچمی است که دنیای کفر به دنبال پایین آوردن آن است.

وی بیان کرد: جرم بی‌حجابی یک جرم مطلق است و کسی که پوشش اسلامی را در ملأ عام رعایت نکند مجرم شناخته می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان یادآور شد: در قانون حفظ حجاب و عفاف وظایفی برای دستگاه‌ها اعلام کرده که ۲۱ مورد خطاب به نیروی انتظامی است که تذکر به افراد بدحجاب از جمله آن است.

سردار دارابی عنوان کرد: طرح نور از ۲۵ فروردین در کشور به اجرا درآمد و نیروی انتظامی در ۹ نقطه روزانه صبح و بعدازظهر گشت ایجاد کرده است که با همکاری بسیج و ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیش می‌رود.

وی تصریح کرد: نظارت بر اماکن، ایجاد دوربین‌های چهره خوان و شناسایی فضای مجازی و رصد آنها در راستای اجرای طرح نور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه فضای عمومی نشان از همراهی مردم استان از اجرای طرح نور دارد، اذعان کرد: بسیاری از مردم و روحانیون با حضور در فرماندهی انتظامی از اجرای طرح نور در استان تقدیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان اذعان کرد: پیشنهاد می‌شود سازمان‌ها و نهادهای استان باید به موضوع حجاب اهتمام ویژه داشته باشند چرا که با جنگ نرم طرف هستیم و باید از ابزار نرم برای مقابله استفاده کنیم و این مهم کمک همه ادارات و نهادها را می‌طلبد.

سردار دارابی اضافه کرد: عدم ارائه خدمات به بانوان بدحجاب چه در ادارات و چه در مغازه‌های سطح شهر برابر قانون می‌تواند در ترویج این مهم اثرگذار باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ