خود را متعهد به ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن می‌دانیم

اقتصاد ایران: خرم آباد- استاندار لرستان تاکید کرد: خود را متعهد به ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در استان می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز شنبه در حاشیه شورای مسکن لرستان در سخنانی، اظهار داشت: امروز جلسه شورای‌عالی مسکن در سطح کشور به ریاست آقای «مخبر» و همچنین با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسکن جز تعهدات دولت بوده و قرار بوده که سالانه یک میلیون مسکن در سطح کشور ساخته شود، عنوان کرد: برای همه ما استانداران کشور این تعهد باقی است و ما خود را متعهد به این فرمان و برنامه رئیس‌جمهور می‌دانیم و آن را دنبال خواهیم کرد.

استاندار لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در استان نیز در بخش تأمین زمین تا حدودی مشکل داشتیم؛ اما با اقدامات و پیگیری‌های صورت‌گرفته زمین‌های بالقوه‌ای شناسایی شد، افزود: این زمین‌ها آماده استفاده در فرایند ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن هستند.

شفقت در ادامه قانون «بازار مسکن» را یکی دیگر از تصمیمات و دستور کارهای این جلسه عنوان کرد و گفت: در این جلسه آقای «مخبر» تصمیم گرفتند تا فردا استانداران متناسب با استان قانون تورم را بررسی و در قیمت مسکن مداخله داشته باشند.

وی ادامه داد: در این راستا ما هم اعلام کردیم که دستگاه‌های متولی سه پارامتر از جمله میزان تورم در استان، نرخ تورم مسکن و همچنین نرخ تورم مصالح مرتبط با مسکن در استان احصا شود تا بتوانیم پیشنهاد خود را به شورای‌عالی مسکن در سطح کشور ارائه کنیم.

استاندار لرستان در ادامه خطاب به مردم استان تأکید کرد که مواظب باشند اسیر دلال‌بازی‌ها نشوند، برخی از رسانه‌ها و اپلیکیشن‌ها در حوزه مسکن ورود ناصوابی می‌کنند، تقاضا می‌کنم که مردم در این زمینه هوشیار باشند، راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های مرتبط هم دراین‌رابطه با راه‌اندازی گروه گشت و بازرسی‌ها با تخلفات به‌شدت برخورد خواهند کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ