ویسی: مُردیم تا بردیم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان برای توصیف برتری دشوار و تعیین‌کننده تیمش مقابل ذوب‌آهن از جمله «مردیم تا بردیم» استفاده کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی فولاد خوزستان مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر، اظهار داشت: یک بازی بسیار جانانه، کاملاً تاکتیکی، هجومی و خوزستانی را انجام دادیم. فکر کنم مردم از این بازی راضی بودند. ما به مردم خوزستان و باشگاه فولاد بدهکار بودیم و یکی از قسط‌های‌مان را دادیم. مُردیم تا بردیم. دیر شد، ولی به‌جا و به‌موقع بود. می‌توانستیم زودتر از اینها برنده شویم که امروز اینقدر استرس نداشته باشیم.

وی افزود: هواداران ما سنگ‌تمام گذاشتند. ممنونم که ما را تحمل کردند تا این پیروزی را بیاوریم. ما دو بازی و دو فینال دیگر داریم که فکر کنم سه‌شنبه ورزشگاه برای نجات فولاد و فوتبال خوزستان  پُر شود. من، کادر فنی تیمم، بازیکنانم، باشگاه فولاد، مسئولین خوزستان و شما (خطاب به اصحاب رسانه) کنار هم هستیم، ان‌شاءالله سه امتیاز بعدی را بگیریم. شاید باید امروز جشن کسب سهمیه لیگ نخبگان آسیا را می‌گرفتیم، ولی به هر حال ماندن ما در لیگ برتر هم یک جشن است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، خاطر نشان کرد: به هر حال باید یک بردی کسب کنیم تا مرهمی به زخم‌های سه تیم پایین جدولی خوزستانی بزنیم. به مردم خوزستان تبریک می‌گویم. فوق‌العاده بازی کردیم و به بچه‌ها تبریک می‌گویم که جانانه بازی کردند.

ویسی در پاسخ به اینکه با توجه به باخت امروز استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس، هر کدام از نمایندگان خوزستان برای حفظ خودشان در لیگ برتر می‌جنگند و نباید تعارفی در این زمینه داشت، تصریح کرد: سعی ما این است که سه تیم خوزستانی در لیگ برتر بمانند، اگر نه حداقل دو تیم در  لیگ برتر باقی بمانند. مطمئناً این اتفاق می‌افتد. چون مردم به جدول نگاه می‌کنند این را باید بگویم که اوضاع فولاد از همه بهتر است، چون پیکان، نساجی، استقلال خوزستان و نفت آبادان را شکست دادیم. یعنی در تمام بازی‌های مستقیم ما جلو هستیم. مطمئناً جایگاه ما یک رتبه بهتر از این می‌شود. در حال حاضر نمی‌دانم دقیقاً چه نتایجی اتفاق افتاده است، ولی به هر حال دو بازی دیگر برای تیم‌های پایین جدول باقی مانده است. حالا فعلاً یک گوشه خوشحالی داریم تا ببینیم سه‌شنبه چه اتفاقی می‌افتد.

وی در پایان گفت: امشب ریکاوری می‌کنیم و از فردا برای بازی سه‌شنبه خودمان را آماده خواهیم کرد. ما بدهکار هستیم و زمانی برای فکر کردن به دیگران نداریم. شما درست گفتید در حال حاضر فقط به مجموعه خودمان فکر می‌کنیم. امیدوارم که بتوانیم اتفاقات خوب را برای خودمان رقم بزنیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ