منش اخلاقی و مدیریتی آیت‌الله رئیسی تبلیغ شود

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه منش اخلاقی و مدیریتی آیت‌الله رئیسی تبلیغ شود، گفت: سرلوحه کار ایشان همواره خدمت به مردم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر این شهر با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی و با اشاره به اینکه کشور ما و جهان در روز یکشنبه بعدازظهر باخبر تأسف‌بار و نگران‌کننده‌ای روبرو شدند و آن خبر فرود سخت بالگرد رئیس‌جمهوری و همراهان ایشان در نقطه‌ای از آذربایجان شرقی بود، هر چه زمان می‌گذشت بر نگرانی‌ها افزوده می‌شد و در نهایت تلاش برای یافتن بالگرد رئیس‌جمهور با تمام امکانات ادامه پیدا کرد و صبح دوشنبه خبر شهادت خادم‌الرضا، رئیس‌جمهور اسلامی و همراهان ایشان اطلاع‌رسانی شد.

وی ادامه داد: مردم کشور و استان ما به‌محض شنیدن این خبر در خیابان‌ها، مساجد، حسینیه‌ها و… اجتماع کردند و اندوه و غم عمیق درونی خود را نشان دادند.

خدمت به مردم سرلوحه اقدامات آیت‌الله رئیسی بود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه این شکوه حضور حماسه‌ساز و بی‌نظیر مردم چهار پیام دارد، گفت: یکی تکریم و تقدیر از کسی که برای‌خدا و به نفع مردم خدمتگزار و جان خود را فدا کرد، دوم این بود که نشان داد مردم بر عهد و پیمانی که با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی که امامین انقلاب اسلامی ترسیم کردند ایستاده‌اند، پیام سوم هم این است که مردم خواهان حکمرانانی هستند که سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر باشد، پیام چهارم هم این بود ایشان هر چه تلاش می‌کرد در نظرش کافی نبود؛ چون چند دهه قوه مجریه با مشکلات زیادی مواجه بود.

حجت‌الاسلام شاهرخی با تأکید بر اینکه بیان خدمات ایشان نیازمند فرصت زیادی است، ادامه داد: ایشان نشان داد که می‌شود کشوری که خزانه‌اش خالی است، بدون اتکا به برجام و… و با تلاش خستگی‌ناپذیر و اقدامات عملی، سفر به ۲۷ کشور، ۴۷ سفر استانی و… کشور را اداره کرد.

وی ادامه داد: ایشان در کسوت روحانی عالم، فاضل و با اوصاف کم‌نظیر اخلاقی، روحیه جهادی، توانست به‌گونه‌ای عمل کند که رضایت خدا بر هر چیز دیگری ترجیح بدهد و رضایت مردم که حاکی از رضایت خدا است را سرلوحه کار خود قرارداد، او نه‌تنها در نزد ملت ایران محبوب بود، در نزد ملت‌های دیگر کشورها هم محبوب بود، حتی دولت‌هایی که با ما اختلافاتی داشتند، اما رئیس‌جمهور در نظرشان فرد محترمی بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور و همراهانش پرچمی را برافراشته کردند که نماد جان‌دادن در راه خدا به نفع مردم است، افزود: ما دوباره صاحب ریاست‌جمهوری دهه ۶۰ بودیم.

منش اخلاقی و مدیریتی آیت‌الله رئیسی تبلیغ شود

حجت‌الاسلام شاهرخی در ادامه با تأکید بر اینکه رسانه‌ها و تمام کسانی که مخاطبینی دارند، وظیفه دارند که ارزش‌هایی که خادم‌الرضا و همراهان ایشان در این مدت کم را زنده کردند همچنان پر رنگ نگه دارند، خوبی‌هایی که ایشان بر جای گذاشت را تبلیغ کنند، گفت: تلاش خستگی‌ناپذیر، ظلم‌ستیزی، فساد ستیزی، تواضع، فروتنی، یارویاور محرومان بودن و… ایشان تبلیغ شوند تا افرادی که مسئولیت می‌گیرند بر این نقشه راه حرکت کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: ما در این مسیر شهادت شخصیت‌های دیگری را هم از دست دادیم، حجت‌الاسلام «محمدعلی آل هاشم» امام‌جمعه تبریز و نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی یکی از این شخصیت‌ها بود که در تبریز شاهد خدمات او بودیم، گفت: ایشان مردمی بود، به مشکلات مردم گوش می‌داد، در بین مردم بود و…، رهبر معظم انقلاب از ایشان به‌عنوان امام‌جمعه محبوب و معتبر یاد کردند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، ادامه داد: همچنین سردار دیپلماسی مقاومت شهید «امیر عبدالهیان» وزیر امور خارجه انقلابی و جهادی نیز به شهادت رسیدند که دیپلماسی جهادی را در وزارت خارجه معنا بخشید، «مالک رحمتی» استاندار جهادی و انقلابی آذربایجان شرقی هم به شهادت رسیدند که در مدت کوتاه مسئولیت خود نشان داد که مسئولی در تراز انقلاب اسلامی است، و کادر پرواز.

حجت‌الاسلام شاهرخی همچنین به افتتاح مجلس شورای اسلامی در هفته آینده اشاره کرد و گفت: از خداوند توفیق خدمتگزاری نمایندگان مجلس به مردم در راه خدا را خواستار هستیم، نماینده ولی‌فقیه، ائمه جمعه و… در مسیر خدمتگزاری نمایندگان به مردم برای‌خدا حتماً همراهی خواهند کرد، در دوره گذشته همدلی و هماهنگی که لازم بود در میان نمایندگان وجود نداشت، همچنین با قوه مجریه و قضائیه هم این هماهنگی نبود، مرد انتظار دارند که در این دوره نمایندگان اول این هماهنگی در درون خود و سپس هماهنگ با قوه مجریه، قضائیه و… باشند تا تحول همراه با جهش در استان رقم بخورد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ