این تبلت ۱۰٫۵ اینچ نمایشگر کاغذمانند «جادویی» دارد

اقتصاد ایران: Daylight DC1 یک تبلت اندرویدی است که با استفاده از نمایشگر پیشرفته‌اش حس‌و‌حالی جادویی به کاربران منتقل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،   نمایشگرهای جوهر الکترونیکی سال‌ها در دستگاه‌هایی مانند تبلت کیندل آمازون به‌‌کار رفته‌اند. این نوع نمایشگرها را می‌توان در دستگاه‌های کتاب‌خوان به‌کار برد. نمایشگر‌های جوهر الکترونیکی اکنون بسیار پیشرفته‌تر شده‌اند.

برند Daylight که علاقه‌ی خاصی به نمایشگرهای جوهر الکترونیکی دارد، از تبلت اندرویدی جدید خود به نام Daylight DC1 پرده‌برداری کرد. این تبلت نمایشگری شبیه‌به نمایشگر جوهر الکترونیکی دارد؛ اما بسیار سریع‌تر است.

Daylight DC1 یک تبلت اندرویدی ۱۰٫۵ اینچی است که از فناوری جدید Daylight به نام Live Paper بهره می‌برد. Live Paper احساس جادویی به کاربران انتقال می‌دهد و امکان اسکرول و تعامل بسیار سریع و روان را در تمام اپلیکیشن‌ها فراهم می‌کند؛ درحالی که نرخ نوسازی نمایشگر ۶۰ هرتز است.

تبلت Daylight DC1 در کنار فنجان قهوه و قلم نوری
Daylight

نمایشگر جدید Daylight، مونوکروم (تک‌رنگ) است و هیچ نور آبی تولید نمی‌کند. نور آبی باعث اختلال در ریتم شبانه‌روزی بدن می‌شود و برنامه‌ی خواب را به هم می‌ریزد. با این‌حال تبلت جدید Daylight در نور آفتاب و در فضای باز به‌خوبی کار می‌کند.

تبلت یک نور پس‌زمینه‌ی کهربایی تولید می‌کند و دیگر خبری از قطع و وصل‌شدن نخواهد بود (این اتفاق در نمایشگر‌های سنتی بسیار رایج است). تبلت Daylight DC1 از Sol:OS که یک نسخه‌ی سفارشی‌‌شده‌ی اندروید است، استفاده‌ می‌کند.

قلب تپنده‌ی تبلت Daylight DC1، پردازنده‌ی Helio G99 مدیاتک است. این تبلت با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. تبلت جدید Daylight از باتری ۸٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و اندروید ۱۳ بهره می‌برد.

برخی از اپلیکیشن‌های موجود در دستگاه شامل Pocket Casts، اسپاتیفای، کیندل، Audible و Notion و ChatGPT و Pocket و Google Docs می‌شود. تبلت از قلم نوری شرکت Wacom استفاده می‌کند و دارای دکمه‌هایی است که می‌توان از آن‌ها برای کارهایی مانند ورق زدن صفحه‌ی کتاب استفاده کرد. قلم و یک قاب نیز در جعبه موجود هستند.

قیمت Daylight DC1 از ۷۲۹ دلار شروع می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ماه‌ آگوست (مرداد و شهریور) پیش‌سفارش‌های خود را در وب‌سایت رسمی شرکت Daylight به‌ ثبت برسانند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ