آیت الله رییسی به شاخصی برای مردم در انتخابات‌ها تبدیل شد

اقتصاد ایران: بندرعباس- استاد اخلاق حوزه علمیه خدمت بی‌منت را عامل موفقیت شهید آیت الله رییسی دانست و گفت: آیت الله رییسی به شاخصی برای مردم در انتخابات‌های ریاست جمهوری تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد علی معصومی عصر پنجشنبه در آئین گرامیداشت شهدای خدمت در مسجد امام محمد باقر علیه السلام بندرعباس، اظهار کرد: آیت الله رئیسی شاخص‌ها را در ریاست جمهوری تغییر داد و از این پس مردم هر کسی را که وارد گود ریاست جمهوری شود را با شهید آیت الله رئیسی خواهند سنجید.

وی افزود: امام رضا علیه السلام هیچ ابایی از خدمت به خلق خداوند نداشت لذا در آن نقل معروف شاهدیم که حتی به تهی دستان نیز خدمت می‌کنند از این رو امام رضا علیه السلام یکی از خادم‌ترین افراد را برای تولیت آستان خود برگزید و آیت الله رئیسی آستان قدس را متحول کرد.

آیت الله معصومی تاکید کرد: مشهد و آستان قدس رضوی به قبل و بعد از شهید رئیسی تقسیم می‌شود و به واقع در دوره حضور ایشان خدمات آستان گسترده‌تر شد، آستان به حوزه محرومیت زدایی ورود کرد، باب خدمت در حرم در سایر استان‌ها باز شد و بسیاری از زیارت نرفته‌ها به زیارت حضرت رضا علیه السلام مشرف شدند.

استاد اخلاق حوزه‌های علمیه هرمزگان، تأکیدکرد: حضرت رضا علیه السلام به پاس خدماتی که شهید رئیسی به زائرین و مجاورین انجام داده بود، دل‌های مردم ایران را متوجه آیت الله رئیسی کرد و او را در انتخابات ریاست جمهوری به پیروزی رساند.

آیت الله معصومی با بیان حدیثی از امام صادق علیه‌السلام مبنی بر اینکه دعوت به اهل‌بیت باید بر اساس عمل به فرامین باشد، گفت: عزای عمومی اعلام شدن برای یک چهارم مردم دنیا حاصل خدمت خالصانه شهید رئیسی است؛ و خدمت هم یعنی عملِ بدون منت که همیشه سر لوحه این شهید والامقام بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ