آخرین سفر استانی رییس جمهور مشهد مقدس

اقتصاد ایران: امروز خادم‌الرضا برای آخرین بار به زیارت مولایش آمده است، امروز خادم‌الرضا به محضر سلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) شرفیاب می‌شود تا پاداش سال‌ها مجاهدت و خدمت را از دست امام رئوف دریافت کند و در جوار او آرام بگیرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت (طبنا)زادگاه، واژه مأنوس و زیبایی است و هرکس از آن معنای ویژه‌ای برای خود دارد و اگر این زادگاه در جوار امام رئوف باشد، دیگر نمی‌شود به راحتی آن را توصیف کرد و حالا امروز تو به این زادگاه، باز می‌گردی و قرار است در آغوش امام رضا (ع) تا بهشت بروی.

رئیس‌جمهور شهید پس از سال‌ها مجاهدت و خدمت این بار به مشهد آمده‌ای که برای همیشه بمانی، می‌آیی که به جای یک عمر نخوابیدن تا ابد در آغوش حرم امام رضا (ع)، در نزدیک‌ترین جا به امام رئوف برای همیشه آرام بگیری.

رئیس عزیز نیستی تا ببینی که مردم ایران این روزها چه بی‌تاب حضورت شده‌اند، نیستی که ببینی حال آسمان هم مانند حال دل مردم ابری است، گاهی می‌بارد، لحظه‌ای طوفانی بود و گاهی بغض داشت. مشهد و مردمش آماده‌اند تا افتخار ایران اسلامی را در آغوش بگیرند.

آمده‌ای که تا همیشه در کنار مردم زادگاهت بمانی اما نمی‌دانم چرا حالا که آمده‌ای بیش از همیشه دلتنگت هستیم، مردم مشهد که چند روزی است در انتظار این وصال بی‌تابی می‌کنند ظهر امروز به معشوق رسیدند، شهید جمهور امروز به زادگاهش رسیده است.

خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی و به ویژه خیابان امام رضای مشهد مملو از زائران ایرانی و خارجی است که در مراسم تشییع خادم امام رضا (ع) حضور دارند و برای شهید سید ابراهیم رئیسی سنگ تمام گذاشتند.

نوای دمام‌زنی و حسین گفتن جمعیت بلند شده است و قلبم بیشتر برای اربعین می‌تپد، برای موکب‌هایی که به اسم استان‌ها علم می‌شود و ذوقت می‌آورد که: عه ایرانی، برای زبان و لهجه‌هایی که یادت می‌آورد ما همه از یک اصل و ریشه‌ایم. از همه ایران در آن نقطه کوچک جمع بودیم، همه ایران و حالا مشهد ایران شده است برای در آغوش گرفتن رئیس‌جمهوری که هنوز رفتنش را باور نکردیم.

پیکر مطهر رئیسی عزیز یک مسیر طولانی را تا رسیدن به مشهد طی کرده است، پیش از رسیدن به پابوس امام هشتم خدمت خواهر رسیده است تا اذن آخرین زیارت را بگیرد، اذن آخرین زیارتی که چشمانش به جای ضریح به خود امام رضا (ع) می‌افتد و امام رئوف فرزندش را، خادمش را در آغوش می‌گیرد، خادمی که مشهدی‌ها کم خاطره ندارند از او زمانی که تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشت، مردم حاشیه شهر مشهد هیچ‌گاه فراموش نخواهند خدماتی که خادم‌الرضا برای آنها کشید، دانشجویان مشهدی هیچ‌گاه یادشان نمی‌رود زمانی که برای زوج‌های دانشجو خانه آماده کرد تا روند ازدواج آنها را تسهیل ببخشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ