رقابت بلواسکای با ویژگی پیام خصوصی با ایکس

اقتصاد ایران: شبکه‌ی اجتماعی بلواسکای امکان ارسال پیام مستقیم را برای کاربران فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، قابلیت ارسال پیام مستقیم (DM) در شبکه‌ی اجتماعی بلواسکای فعال شد. فعلاً امکان ارسال پیام خصوصی متنی در این پلتفرم وجود دارد، اما تیم توسعه‌دهنده درحال کار روی اضافه کردن پشتیبانی از تصاویر و ویدیوها هم هستند.

برای ارسال پیام مستقیم در بلواسکای، فقط باید روی آیکون چت در پایین صفحه‌ی نسخه‌ی موبایل یا حباب چت در نوار کناری نسخه‌ی دسکتاپ کلیک کنید. بعد از ایجاد چت جدید، می‌توانید کاربر مورد نظر را با جست‌وجو پیدا و برای او پیام ارسال کنید.

نکته‌ی مهم اینکه درحال‌حاضر، پیام‌های مستقیم در بلواسکای رمزنگاری سرتاسری ندارند، اما این قابلیت در آینده‌ اضافه خواهد شد.

در بلواسکای به‌طور پیش‌فرض هرکسی که شما را دنبال می‌کند می‌تواند برایتان پیام مستقیم ارسال کند، اما کاربران می‌توانند این مورد را در بخش تنظیمات پلتفرم تغییر دهند. همچنین امکان فعال یا غیرفعال‌سازی صدای اعلان پیام دردسترس کاربران این پلتفرم قرار دارد.

بلواسکای به شما اجازه می‌دهد کاربران مزاحم را به‌طور مستقیم ازطریق بخش پیام‌های خصوصی گزارش داده و بلاک کنید. کاربران ثبت‌شده در فهرست بلاک، نمی‌توانند برای شما پیام مستقیم ارسال کنند، اما کاربران بی‌صدا شده (Mute) همچنان می‌توانند پیام بفرستند. تیم بلواسکای تأکید می‌کند که شاید برای بررسی الگوهای گسترده‌تر سوءاستفاده، ازجمله اسپم یا آزار و اذیت هماهنگ، نیاز به بازکردن پیام‌های مستقیم شما داشته باشد. به‌هرحال، دسترسی به این بخش بسیار محدود و به صورت داخلی ردیابی می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ