دوره شهیدان رجایی و سلیمانی ها به پایان نرسیده است

اقتصاد ایران: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: شهید آیت اله رئیسی نماد یک مسئول جهادی،انقلابی و ساده زیست بود و نشان داد که دوره شهید رجائی‌ها و شهید سلیمانی‌ها به پایان نرسیده و این راه همچنان ادامه دارد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
سردار جهانبخش کرمی در گفت وگو با خبرنگاران؛ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و خستگی ناپذیر؛آیت الله سید ابراهیم رئیسی وهمراهانشان اظهار کرد:این شهید بزرگوار نماد مسئول جهادی،انقلابی و ساده زیست بوده و نشان داد که دوره شهید رجائی‌ها و شهید سلیمانی‌ها به پایان نرسیده و این راه همچنان ادامه دارد.

وی بابیان اینکه آیت‌الله رئیسی نشان داد که می‌توان مدیر بود و خادم ولایت و مخلص مردم ماند،افزود: این شهید بزرگوار و همراهانشان مزد خدمت خالصانه و صادقانه خود را گرفتند چرا که شهادت پاداش خوبی برای یک عمر مجاهدت است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: هشت سال دفاع مقدس رودررویی جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی بود و صدام به نیابت از استکبار جهانی جنگ را علیه کشورمان آغاز کرده و اکثر کشورهای قدرتمند دنیا نیز با وی همراه بودند.

سردار کرمی با بیان اینکه در حماسه خرمشهر شاهد مقاومت ۳۴ روزه رزمندگان اسلام در مقابل دشمن بودیم،خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر، فتح ارزش ها بود چرا که این حماسه طبق تعبیر رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند"خرمشهر را خدا آزاد کرد" نوعی پدیده است.

وی با اشاره به رهبری بی بدیل و با بصیرت امام خمینی(ره)در دفاع مقدس افزود:نصرت خداوند متعال،حضور مردم در قالب نهاد مقدس بسیج دوشادوش ارتش و سپاه،اوج وحدت و هماهنگی بین ارتش و سپاه،ولایتمداری رزمندگان اسلام که فرمان حضرت امام خمینی(ره)را نسبت به آزادسازی خرمشهر عمل کردند و نقش رهبری و فرماندهی امام راحل در این پیروزی و نیز روحیه جهادی رزمندگان در مقابل رژیم بعثی رمز پیروزی و نقطه قوت ما در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج ) استان زنجان به آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: در فتح خرمشهر رژیم بعث با 60 هزار نیروی ویژه و غیر قابل نفوذ و حمایت تمام دنیا و مجهز به سلاح‌های روز دستور حفظ خرمشهر را به هر قیمتی داشتند و در طرف دیگر مطالبه‌گری مردم که خواهان آزادسازی خرمشهر بود.

سردار کرمی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) که خرمشهر باید آزاد شود بیان کرد: بسیج، ارتش و سپاه با وحدت، روحیه جهادی، انقلابی و جان برکف با لبیک به فرمان امام خمینی(ره) در عملیات بیت المقدس حماسه آفریده و خرمشهر را آزاد کردند.

وی با اشاره به حضور رزمندگان استان زنجان در دفاع مقدس افزود : شش گردان خط شکن از استان زنجان در جبهه‌ها حضور داشتند که در مراحل مختلف عملیات بیت المقدس حماسه آفریدند و نخستین نیروهایی که وارد خرمشهر شدند از گردان های خط شکن سپاه استان زنجان در قالب تیپ ۸ نجف به فرماندهی شهید بزرگوار حاج احمد کاظمی بودند.

این مسئول با بیان اینکه در این عملیات بیش از ۱۵۰ رزمنده زنجانی به شهادت رسیدند،خاطرنشان کرد:همچنین شهید احمد کاظمی به خوبی به نقش نیروهای زنجان آگاهی داشته و چندین بار عبارت خرمشهر را خدا به دست گردان های خط شکن سپاه زنجان آزاد کرد را تکرار نمود.

سردار کرمی در ادامه به چهارم خرداد ماه که در تقویم کشورمان به نام روز دزفول یا روز مقاومت و پایداری نامیده شده است،اشاره کرد و گفت: مردم شهید پرور دزفول در مدت هشت سال دفاع مقدس با وجود اصابت موشک‌های بی شمار بر پیکره شهر، همزمان بخش‌های تخریب شده را بازسازی می‌کردند و اراده رژیم بعثی در خالی کردن شهر و در هم کوبیدن آن را به یکی از آرزوهای دست نیافتنی متجاوزان تبدیل کرد.

وی بابیان اینکه مردم دزفول این مدت با وجود موج تبلیغی و تهدیدات گسترده رژیم بعث عراق و بلندگوهای شبانه روزی حامیان آنان هرگز تسلیم ‌نشدند و هر هفته همراه رزمندگان به امامت آیت الله قاضی، نماز جمعه را در این شهر اقامه می‌ کردند،ادامه داد:این شهر در دوران جنگ بارها مورد هجوم و موشک‌باران رژیم عراق بود تا آنجا که آن را با نام شهر موشک‌ها یاد کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج ) استان زنجان در پایان با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی رمز پیروزی ملت ایران وحدت و همدلی بوده افزود: امروز در هر زمینه‌ای که ولی فقیه فرمان دهد باید مثل رزمندگان فاتح خرمشهر عمل‌کرد چرا که خرمشهرها در پیش روست و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)به قله نزدیک شده ایم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ