موانع اقتصادی مانع دیده شدن زحمات شهید رییسی شد

اقتصاد ایران: قزوین-یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تدبیر و نگاه رهبر انقلاب چنین طرح می‌کند که مسیر رییس جمهور شهید متوقف نخواهد شد.

شهرام احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه او اظهار کرد: خسارات سانحه به وجود آمده در ابعاد مختلف معنوی، اقتصادی و مادی در کشور قابل توجه است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: رئیس جمهور برای مردم ارزشمند بود و ایشان در جایگاه رئیس جمهور مردم ایران اسلامی بودند، اگرچه به لحاظ فکری با ایشان اختلاف‌هایی داشتم اما شخصیت ملی ایشان قابل احترام بود و ما امیدواریم روح این مرد بزرگ در مراتب اولیا الهی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: شاخص‌ترین ویژگی شهید رئیسی ساده زیستی، مردم‌داری و توجه به قشر محروم جامعه بود ایشان ظرف مدتی که مورد اعتماد مردم برای این جایگاه قرار گرفت خدمات ارزشمندی را ارائه کرد و در این مسیر تلاش‌های بسیاری داشت که امیدواریم تلاش‌های ایشان مورد قبول حق قرار بگیرد.

احمدپور مطرح کرد: ایشان در طی سه سال مسؤولیت اجرایی خویش تلاش‌های بسیاری را در حوزه‌های مختلف انجام دادند اما با توجه به شرایط کشور و مشکلات عدیده اقتصادی تلاش‌های ایشان به‌طور کامل دیده نشد اما این به معنای نفی خدمت ایشان نیست.

وی افزود: تیم همراه ایشان اعلام کردند که در این ۵۰ روز مسیر خدمت ایشان را ادامه دهند و ما امیدواریم در انتخابات مردم نیز بتوانند شخصی را انتخاب کنند که ادامه دهنده مسیر ایشان بوده و کشور را در شرایط بهتری قرار دهد.

فرماندار اسبق آبیک با بیان اینکه امروز ما در نقطه ثبات هستیم تأکید کرد: اتفاق رقم خورده برای کشور بسیار ناخوشایند است اما مردم ایران اسلامی با وحدت خود در انتخابات می‌توانند اتفاقات خوبی را در کشور رقم بزنند اگرچه فقدان این شخصیت بزرگ همچنان احساس می‌شود چرا که وجود ایشان ارزشمند بود.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات مسیر خدمت جدیدی برای مردم ایجاد می‌شود بیان کرد: با توجه به اینکه کشور متعلق به شخص نیست و تدبیر و نگاه رهبر انقلاب چنین طرح می‌کند که مسیر رئیس جمهور متوقف نخواهد شد و ما امیدواریم با حضور پرشور و وحدت مردم شاهد رقم خوردن اتفاقات خوب و رونق بیشتر اقتصاد باشیم.

احمدپور با تأکید بر اینکه همه اتفاقات به وجود آمده طی این مدت برای ملت سرمنشأ خدمات ارزشمند بود عنوان کرد: با توجه به اینکه مساله مردم برای کارگزاران حائز اهمیت بوده و آن‌ها مورد توجه مردم هستند شهید رئیسی، هم‌وغم خدمت به مردم را داشتند و این مسئله در سفرهای استانی و توجه به موضوعات مختلف در این سفرها بسیار مشهود بود اما همان‌طور که گفته شد شرایط به‌گونه‌ای بود که نمی‌توان تمام تلاش‌های ایشان را به‌صورت عینی مشاهده کرد چنانچه تحریم‌های ظالمانه همواره در مسیر مسائل اقتصادی کشور قرار داشت اما وضعیت اقتصادی ناگوار نفی بر تلاش‌های ایشان نبود.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: ایشان در موضوعات مختلف عزم جدی داشتند که ما به پاس زحمات ایشان به این شهید و همراهانش خسته نباشید می‌گوئیم و بر این باوریم که امروز شهید رئیسی و همراهانش پس از ۳ سال خدمت مضاعف و بدون استراحت زمانی را برای استراحت پیدا کرده‌اند و امیدواریم با اتحاد و مشارکت مردم در انتخابات شاهد انتخاب بهترین رئیس جمهور باشیم و بتوانیم کشور ایران و پرچم آن را همیشه سربلند نگه داریم و با هدایت و راهنمایی‌های رهبر انقلاب مسیر انقلاب را به سرمنزل اصلی خود برسانیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ