امروز زنجان فرزند خود را میزبانی می کند

اقتصاد ایران: زنجان- امروز زنجانی ها از پیکر مطهر شهید سرگرد «بهروز قدیمی» از شهدای خدمت سانحه بالگرد رییس جمهور استقبال خواهند کرد و وی را تا خانه ابدیش در روستای درسجین بدرقه می کنند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: امروز پیکر مطهر شهید سرگرد «بهروز قدیمی» از کاروان شهیدان خدمت در شهرهای زنجان و ابهر تشییع و در زادگاهش روستای تاریخی درسجین به خاک سپرده می‌شود.

زنجان دیار شهدای غواصان دریاددل همواره ایثار و از جان گذشتگی فرزندان رشید خود را به رخ همگان کشیده و امروز با ورود پیکر مطهر شهید سرگرد «بهروز قدیمی» از همراهان رئیس جمهور شهید در سانحه بالگرد، استان شهیدپرور زنجان نیز عطر شهادت به خود گرفته است.

شهید «بهروز قدیمی» ۱۰ آذرماه سال ۵۸ در روستای درسجین چشم به جهان گشود و ۲۵ شهریور ۷۴ با تخصص الکترومکانیک، وارد نیروی هوایی ارتش شد.

او در پایگاه‌های شکاری همدان، چابهار، مهرآباد و آشیانه جمهوری اسلامی ایران خدمت کرده و دارای ۷۲۰ ساعت پرواز بود.

شهید «بهروز قدیمی»، سرگرد نیروی هوایی ارتش بود که به عنوان سرگرد فنی بالگرد، در پرواز بالگرد حامل رئیس‌جمهور حضور داشت.

پیکر مطهر شهید قدیمی ساعت ۱۰ برای اقامه نماز به سبزه میدان مقابل مسجد جامع شهر زنجان منتقل و پس از اقامه نماز و تشییع در مسیر سبزه میدان تا امامزاده سید ابراهیم (‌ع)، رهسپار شهر ابهر می‌شود.

در شهر ابهر نیز پس از برگزاری آئین تشییع، پیکر مطهر شهید به روستای درسجین منتقل و در زادگاهش به خاک سپرده می‌شود.

تعطیلی استان زنجان در روز پنجشنبه و جزئیات مراسم تشییع

بنابر اعلام استانداری زنجان همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و تشییع پیکر مطهر شهید سرگرد قدیمی از همراهان، جهت برگزاری باشکوه این برنامه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به غیر از خدمات رسان‌ها امروز پنجشنبه سوم خرداد تعطیل هستند.

هلال احمر زنجان مراسم تشییع پیکر شهید قدیمی را پوشش می‌دهد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: ۵۰ تیم به همراه مراکز پاسخگویی اضطراری این جمعیت مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سرگرد بهروز قدیمی از همراهان شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی در زنجان و ابهر را پوشش امدادی می‌دهند.

حکمت الله هاشمی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و خادمان خدمت، افزود: ۵۰ تیم به همراه ۲۶۰ نیروی آموزش دیده امروز مراسم تشییع پیکر شهید سرگرد بهروز قدیمی از همراهان شهدای خدمت در زنجان و ابهر را پوشش امدادی خواهند داد.

وی تاکید کرد: ۳۲ دستگاه خودرو شامل آمبولانس، موتورلانس و فرماندهی ارتباطات به همراه خودروهای سبک کمک دار در این مراسم به کارگیری می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان تاکید کرد: ۲۶۰ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال‌احمر در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرمدره در این مراسم ارائه خدمت خواهند کرد.

هاشمی با اشاره به اینکه چهار تیم پشتیبان نیز در شهرستان‌های زنجان، خرمدره و ابهر در حالت آماده باش قرار دارند، تصریح کرد: پوشش امدادی این مراسم از ساعت ۹ روز پنجشنبه در زنجان آغاز می‌شود و تا پایان مراسم تشییع در شهرستان ابهر ادامه خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ