دغدغه بزرگ آیت الله رئیسی حل مشکلات صنعت، اقتصاد و مردم بود

اقتصاد ایران: معاون وزیر صمت گفت: آیت الله رئیسی به عرصه صنعت نگاه مثبتی داشت و در تمامی سفرها برای حل مسایل مهم تولید و صنعت بیشترین وقت را می گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت گفت: آیت الله رئیسی به عرصه صنعت نگاه مثبتی داشت و در تمامی سفرها برای حل مسائل مهم تولید و صنعت بیشترین وقت را می‌گذاشتند.در سفرهای استانی ایشان همیشه احیای واحدها را دنبال می‌کردند؛ پنجشنبه گذشته از نمایشگاه در شهر ساری بازدید کرد که نمایشگاه واحدهای احیا شده بود و در جمع کارگران چوب و کاغذ مازندران نیز طبق روال همیشه حضور یافت و با آنها صحبت کرد.

برادران در مصاحبه با رادیو اقتصاد تصریح کرد: رویکرد غالب ایشان حتی در زمان ریاست قوه قضائیه و شرکت‌های اقتصادی آستان قدس توجه ویژه ای به امر احیای واحدهای صنعتی بود.

معاون وزیر صمت بیان کرد: ایشان به مدیرانی که در این عرصه کار می‌کردند با جدیت تاکید داشتند که اگر من یک سفر برای حل مشکلات مردم و واحدهای صنعتی می‌روم به دلیل کمبود وقت است و شما که مدیر تخصصی هستید باید دائماً برای حل مشکلات واحدها و صنایع مختلف در رفت و آمد باشید تا مشکلات آنها حل شود.

وی گفت: جامعه صنعتی نیز به شدت خود را شریک این غم می‌دانند. اهالی صنعت ایشان را فردی از خود می‌دانستند که درد دل آنها را می‌شنود و برای حل آنها پیگیری می‌کند. دغدغه جدی ایشان در حوزه صنعت و اقتصاد و تولید و اشتغال بود.

برادران اظهار کرد: در این روزهای اخیر ایشان حجم گسترده‌ای از دستورات را به ما ابلاغ کردند که همکاران ما در دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز تلاش می‌کنند که بهترین خدمات را ارائه دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ