رئیس شورای شهر تهران:

در موضوع واردات واگن باید دلسوزانه عمل کرد

اقتصاد ایران: رییس شورای اسلامی شهر تهران معتقد است که هر یک روزی که موضوع ورود واگن‌ها به ناوگان متروی پایتخت عقب بیافتد مردم از برخورداری این امکان عقب خواهد افتاد، گفت: باید در این خصوص دلسوزانه و نه اداری عمل کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مهدی چمران  در ابتدای دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در واکنش به جوابیه وزارت کشور به شورا در مورد واردات واگن‌های مترو افزود: ما موضع‌گیری خاصی در خصوص واردات واگن‌ها از چین نداریم و تنها می‌گوییم به درد مردم برسید.

وی ادامه داد: این اقدام باید جهادی باشد نه اینکه دو تا سه ماه طول بکشد تا عملیاتی شود ضمن اینکه بارها اعلام کرده‌ایم اگر کارشناس ندارند ما کمک خواهیم کرد و مخلص آنها هم هستیم و اگر اشکال از ما است بگویند ما رفع می‌کنیم.

چمران اظهار کرد: ما نگفتیم اشکال از آنهاست بلکه می‌گوییم باید دلسوزانه پیش برویم نه اداری؛ اینکه می‌گویند طرح فعلا باقی بماند، درست نیست.

وی با تاکید بر اینکه مترو پیش از این نیز کارشناس تایید واگن بوده است، گفت: اگر شرکتی دیگر تایید کند باید ۲ تا سه میلیارد تومان برای آن هزینه شود و ما نمی‌خواهیم هزینه اضافی صرف این بخش شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اگر اشکال از ماست دوستان اعلام کنند و یا اینکه بیایند ما را تنبیه کنند اما زمان را از دست ندهیم.

چمران با بیان اینکه در جلسه امروز گزارش معاونت خدمات شهری شهرداری در خصوص اقدامات انجام شده در عید نوروز، ماه رمضان و عید فطر ارائه خواهد شد، افزود: جلسه مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی نیز برگزار خواهد شد و بایستی بازرس جدید را انتخاب کنیم همچنین کمیسیون نامگذاری طرح جدیدی را ارائه خواهد داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ