تهران میزبان نشست مجمع شهرداران آسیایی

اقتصاد ایران: مجمع شهرداران آسیایی اعلام کرد که اولین رویداد چالش‌های نوآوری برای شهرهای این قاره در ماه جاری میلادی با حضور مدیران شهری، کارشناسان و شرکت‌های نوپا در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  مجمع شهرداران آسیایی اعلام کرد این رویداد که در سه مرحله سازماندهی شده، پیش از این به عنوان اولین گام خود ضروری‌ترین چالش‌های شهرهای سراسر آسیا را جمع آوری کرده است.

طبق اعلام این مجمع، این رویداد در چارچوب پلتفرم «این‌سیتی» (InCity) برگزار خواهد شد؛ این یک ابتکار از سوی مجمع شهرداران آسیایی است که به عنوان یک پلتفرم حمایتی برای توسعه فعالیت‌های خلاقانه و نوآورانه در سطوح محلی و بین‌المللی بمنظور رسیدگی به چالش‌های شهری کار می‌کند.

این گروه آسیایی عنوان کرد: حدود یکصد چالش شهری در پایان مرحله اول فهرست شده و منتظر فرایند ارزیابی و طبقه‌بندی است. این رویداد اکنون به مرحله دوم رسیده که ثبت کسب‌وکارها و شرکت‌های نوپای متخصص در زمینه‌های مختلف را شامل می‌شود.

مجمع شهرداران آسیایی در ادامه افزود: ثبت در سه گروه مختلف بذر، جوانه و نهال بر اساس ماهیت کسب و کار یا شرکت نوپا و محصول و خدماتی که قرار است در طول رویداد ارائه شود، انجام می‌گیرد.

این مجمع اضافه کرد: مرحله سوم شامل یک رویداد سه روزه (۲۴ تا ۲۶ آوریل مصادف با ۵ تا ۷ اردیبهشت) است که در پایتخت ایران برگزار می‌شود. اولین چالش‌های نوآوری شهرهای آسیایی شرکت کنندگانی از جمله شهرها، کسب و کارها و شرکت‌های نوپای آسیایی و همچنین مدیران شهری، شهرداران و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی را گرد هم می‌آورد.

طبق اعلام آن، پس از ارزیابی ایده‌ها و راه حل‌های برتر جوایزی به آنها تعلق می‌گیرد و به بازار مربوطه معرفی خواهند شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ