هتل های لوکس شمال برای تعطیلات بهمن ماه 1402

اقتصاد ایران: هتل‌ های 5 ستاره و لوکس شمال، جزء بهترین و پرطرفدارترین هتل‌های کشور است که در تمام ایام سال میزبان گردشگران و مسافران داخلی و خارجی بسیاری هستند.

اخبار شرکتها-  خطه سرسبز شمال و هتل های زیبای آن، از اصلی ترین انتخاب های گردشگران در تعطیلات بهمن ماه 1402 خواهد بود.

هتل اسپیناس آستارا یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در تعطیلات بهمن ماه 1402 می باشد. این هتل 4 ستاره در سال 1378 در کنار دریاچه استیل آستارا، فعالیت خود را آغاز نمود. هتل بین المللی اسپیناس دارای 4 طبقه و 116 واحداقامتی است که در 7 کیلومتری شهر زیبای آستارا و 5 کیلومتری بندرانزلی قرار دارد.

برای اقامتی راحت و خاطره انگیز در تعطیلات بهمن ماه 1402، پیشنهاد می شود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و با بررسی هتل های لوکس شمال، بهترین هتل را براساس نظر و سلیقه خود انتخاب نمایید.

هتل های لوکس شمال در استان گیلان

استان سرسبز گیلان با جاذبه‌های گردشگری فراوان و اماکن طبیعی بسیار زیبا، یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری کشور به شمار می رود. این استان میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری، در تمام ایام سال، به خصوص تعطیلات بهمن ماه می باشد.

  1. هتل بزرگ کادوس رشت

هتل بزرگ کادوس از هتل های 5 ستاره و باسابقه رشت است که در سال 1362 افتتاح شد. معماری زیبا و بینظیر این هتل، آن را به یکی از جاذبه‌های شهر رشت تبدیل کرده است. هتل بزرگ کادوس، زیرمجموعه گروه هتل های آریا بوده که در سال 1391 مورد بازسازی قرار گرفت.

این هتل دارای 4 طبقه و 96 واحداقامتی لوکس و مجهز می باشد. هتل بزرگ کادوس در بلوار منظریه شهر رشت قرار گرفته و به مراکز مهم و جاذبه های گردشگری این شهر از جمله پارک جنگلی سراوان، موزه رشت، میدان شهرداری، بازار روز، عمارت کلاه فرنگی و... دسترسی راحتی دارد.

  1. هتل رسپینا لاهیجان

هتل 5 ستاره رسپینا لاهیجان با مساحتی بالغ بر 15000 مترمربع در سال 1397 به بهره ‌برداری رسید. این هتل دارای 5 طبقه و 30 واحداقامتی با چشم اندازی بسیار زیبا، رو به کوهستان و باغ های چای بوده که امکانات و خدمات رفاهی مناسبی را برای مهمانان خود فراهم آورده است.

امکانات و خدمات بسیار خوب این هتل 5 ستاره، همراه با آب‌ و هوای مطبوع و لذت بخش این منطقه، اقامت رویایی و دلچسبی را برای مهمانان رقم میزند. هتل رسپینا لاهیجان یکی از هتل های لوکس شمال است که در کیلومتر 3 جاده لاهیجان به لنگرود قرار دارد.

هتل زیبای رسپینا در میان مزارع سرسبز چای واقع شده و چشم انداز بینظیری را به مهمانان خود هدیه میدهد. موقعیت مکانی خوب هتل باعث شده تا به مراکز مهم شهر، جاذبه های گردشگری و مناطق توریستی، دسترسی راحتی داشته باشد.

  1. هتل معین فومن

هتل معین فومن، در زمینی به مساحت 11000 مترمربع و 62 واحداقامتی در سال 1393 به بهره برداری رسید. هتل 5 ستاره معین فومن در کیلومتر 4 جاده ماسوله و در قلب مزارع چای و برنج واقع شده که دسترسی راحتی به ماسوله، قلعه رودخان و سایر مکان های تاریخی و گردشگری دارد.

  1. هتل ستاره دریا لنگرود

هتل ستاره دریا لنگرود در منطقه چمخاله و در نوار ساحلی دریای خزر واقع شده که در سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل 5 ستاره دارای 34 واحداقامتی با امکانات و خدمات عالی و مدرن است. دریاچه مصنوعی هتل، فضایی جذاب و دل انگیزی را برای مهمانان فراهم آورده است.

هتل های لوکس شمال در استان مازندران

اکثر شهرهای مازندران به دلیل همجواری با دریای خزر و داشتن طبیعتی سرسبز و بینظیر، از مقاصد اصلی مسافران در تعطیلات بهمن ماه 1402 خواهد بود. این استان دارای هتل های ساحلی و جنگلی بسیاری است که امکانات و خدمات بسیار مطلوبی را به مهمانان ارائه می دهند.

  1. هتل میزبان بابلسر

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر در سال 1399 در زمینی به مساحت 6.5 هکتار ساخته شد و فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل دارای 13 طبقه و 166 واحداقامتی مجهز به امکانات و خدمات رفاهی مناسب است. هتل میزبان در کمربندی شهر بابلسر واقع شده و دسترسی راحتی به ساحل دریا و جنگل سی سنگان دارد.

  1. هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس از هتل های لوکس شمال است که در مقابل تله کابین نمک آبرود قرار دارد. این هتل 5 ستاره در سال 1354 به بهره ‌برداری رسید. هتل پارسیان خزر دارای دو بال شرقی و غربی است که در مجموع 164 واحداقامتی با امکانات رفاهی و خدماتی مطلوب دارد.

موقعیت مکانی ویژه این هتل که در بین جنگل و دریا واقع شده، چشم اندازی فوق العاده را به مهمانان خود ارائه میدهد. مهمانان هتل دسترسی راحتی به جاذبه های طبیعی، گردشگری و اماکن تفریحی دارند.

  1. هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس یکی از هتل های لوکس شمال است که در سال 1396 ساخته شد. این هتل 5 ستاره و مجلل دارای 16 طبقه و 150 واحداقامتی شیک بوده که نمایی فوق العاده و رویایی دارند. طبیعت زیبا و سرسبز نمک آبرود و قدم زدن در هوای مه آلود آن، هر مسافری را مجذوب خود میکند.

  1. هتل مروارید خزر محمود آباد

هتل 5 ستاره مروارید خزر در جاده ساحلی محمود آباد واقع شده که در سال 1385 به بهره برداری رسید. این هتل دارای 54 واحداقامتی به صورت سوئیت و ویلایی است. هتل مروارید خزر با معماری مدرن و دکوراسیونی مجلل، به تمامی امکانات رفاهی و اقامتی مجهز بوده تا فضای آرام و لذت بخشی را برای مهمانان خود فراهم آورد.

هتل های لوکس شمال در استان گلستان

استان زیبای گلستان در قسمت شمال شرقی کشور واقع شده که طبیعتی بکر و سرسبز دارد. این استان در تمام فصول سال، میزبان گردشگران و مسافران بسیاری است.

  1. هتل قصر بوتانیک گرگان

هتل 4 ستاره قصر بوتانیک گرگان، در زمینی به مساحت 4 هکتار در سال 1393 به بهره‌برداری رسید. هتل قصر بوتانیک دارای 4 طبقه مثبت، 2 طبقه منفی و 72 واحداقامتی لوکس می باشد. این هتل چشم انداز زیبایی از دشت های سرسبز گرگان را به نمایش می گذارد.

  1. هتل شهاب نهارخوران گرگان

هتل شهاب ناهار خوران گرگان در ابتدا به عنوان تالار افتتاح شد و بخش اقامتی آن در سال 1393 به بهره برداری رسید. هتل 4 ستاره شهاب گرگان دارای 4 طبقه و 43 واحداقامتی مجهز به امکانات و خدمات پیشرفته می باشد تا اقامتی وصف نشدنی را در این خطه سرسبز به ارمغان آورد.

  1. هتل آذین گرگان

هتل آذین گرگان یکی از هتل های لوکس شمال است که در سال 1380، فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل 4 ستاره دارای 7 طبقه و 32 واحداقامتی است که نمایی رو به دشت های سرسبز گرگان دارند. هتل در ورودی شهر واقع شده و دسترسی راحتی به پارک جنگلی نهارخوران و کاخ آقا محمدخان دارد.

  1. هتل کانیار علی آباد کتول

هتل کانیار علی آباد کتول در سال 1385 در زمینی به مساحت 4000 مترمربع ساخته شد. این هتل 3 ستاره با طراحی و معماری زیبای خود، یکی از بهترین هتل های استان گلستان می باشد. مهمانان هتل دسترسی راحتی به جاذبه های طبیعی و گردشگری از جمله آبشار کبودوال، جنگل زرین گل، روستای زیبای افراتخته و... دارند.

سخن پایانی

خطه سرسبز شمال، یکی از پرطرفدارترین و بهترین گزینه های سفر در تعطیلات بهمن ماه 1402 خواهد بود که میتوان با مراجعه به وب سایت iranhotelonline.com بهترین هتل های لوکس شمال را با هم مقایسه کرده و به راحتی هتل موردنظر خود را رزرو نمود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ