راهنمای انتخاب هوشمند بهترین تلویزیون های 2023

اقتصاد ایران: همانطور که می‌دانید امروزه تلویزیون‌ های هوشمند متعددی در سطح بازار وجود دارند که هر یک از آنها مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارند.

اخبارشرکتها-  در سال ۲۰۲۳ تلویزیون‌هایی طراحی شده اند که از نظر فناوری در اوج خود قرار دارند و می ‌توانند کیفیت را به همراه زیبایی برای شما به ارمغان بیاورند.

اغلب این تلویزیون ‌ها در مجموعه بانه ویترین موجود هستند که می‌ توانید با توجه به بودجه و سلیقه‌ تان یک مدل را انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید. برای آگاهی بیشتر از بهترین مدل های تلویزیون در سال ۲۰۲۳ با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

بررسی تلویزیون های برتر سال 2023

برند های تجاری مختلفی هم اکنون به طراحی و تولید تلویزیون می پردازند که از محبوب ‌ترین آن ها می ‌توان به برند ال جی، سامسونگ، تی سی ال، سونی و... اشاره کرد. البته باید بدانید علاوه بر برند های خارجی پرچم ‌دار، برند های ایرانی نامداری هم وجود دارند که تلویزیون‌ های با کیفیتی را تولید می‌ کنند و به عرضه می رسانند. از بهترین برند های داخلی تلویزیون در سال ۲۰۲۳ می ‌توان برند اسنوا و ایکس ویژن را نام برد. ما در این مطلب تمامی تلویزیون ‌های برتر ۲۰۲۳ از برند های داخلی و خارجی را برای تان شرح خواهیم داد.

  • تلویزیون ال جی مدل LG C2 OLED TV

یکی از پرچم داران سال 2023 تلوزیون هوشمند ال جی مدل LG C2 OLED TV  است که طرفداران زیادی را در همین مدت زمان اندک به سمت خود سوق داده است. برند ال جی این تلویزیون ویژه را در ابعاد ۴۲ الی ۸۳ اینچ تولید می‌ کند که افراد می ‌توانند با توجه به متراژ منزل و بودجه شان یک تلویزیون در ابعاد مناسب را انتخاب نمایند.

یکی از موضوعاتی که باعث شده است این مدل از تلویزیون ال جی غوغا به پا کند، نمایشگر فوق العاده و با کیفیت آن است. هنگامی که به نمایشگر این دستگاه نگاه می‌کنید، هیچگونه ایرادی را از نظر کیفیت و همچنین زیبایی طراحی پیدا نخواهید کرد. پردازنده ‌ای که در این تلویزیون استفاده شده است،Alpha a9 Gen 5  نام دارد.

از دیگر موضوعاتی که باید به هنگام خرید این تلویزیون مد نظرتان قرار دهید، عملکرد صوتی دستگاه است. شما با استفاده از این محصول می ‌توانید حالت ‌های صدای مختلفی را داشته باشید و با توجه به نیاز خود یک ولوم مناسب را برای تماشای سریال و فیلم‌ های دلخواه تان در نظر بگیرید. ۴ پورت جداگانه HDMI 2.1 در دستگاه تعبیه شده است که می توانید از آن ها برای اتصال کامل اندروید باکس و... استفاده کنید.

  • تلویزیون hisense u8h

از دیگر تلویزیون ‌های هوشمندی که در سال ۲۰۲۳ غوغا به پا کرده است، می ‌توان به تلویزیون هوشمند hisense u8h اشاره کرد. در این تلوزیون تصاویر با کیفیت 4K نمایش داده می شوند و از وضوح منحصر به فردی برخوردار هستند. این محصول برای افرادی توصیه می ‌شود که می خواهند تلوزیون شان از ویژگی ‌های گیمینگ نیز برخوردار بوده و در عین حال قیمت مناسبی را داشته باشد.

از مهم ترین ویژگی ‌هایی که باعث می ‌شود این تلویزیون در لیست بهترین تلویزیون‌ های سال ۲۰۲۳ قرار گیرد، نور پس زمینه مینی ال ای دی آن است. ممکن است عده ‌ای از افراد با خود بگویند این ویژگی چگونه باعث افزایش کیفیت تلویزیون می ‌شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، نور پس زمینه مینی ال ای دی باعث می ‌شود روشنایی نمایشگر افزایش یافته و تصاویر را با وضوح بالایی نشان دهد.

دقت داشته باشید صفحه نمایش دستگاه ۱۲۰ هرتز است و از فیلتر کوانتوم دات به منظور افزایش رنگ بهره مند می ‌باشد. یک خبر خوب برای افراد علاقمند به بازی ‌های کنسولی! باید اعلام کنیم این دستگاه از کنسول ‌های بازی نسل بعدی نیز پشتیبانی خواهد کرد و دیگر افراد در سال ‌های آینده ملزم به خریداری مجدد تلویزیون نخواهند بود.

  • تلویزیون سامسونگ مدل QN900B

یکی از متفاوت ترین تلوزیون های موجود در سطح بازار، تلوزیون سامسونگ مدل QN900B است که عملکرد منحصر به فردی دارد. از مهم ترین ویژگی‌ های این محصول می ‌توان کیفیت تصویر بسیار بالا، روشنایی و رنگ استثنایی، صدای مناسب و مجهز بودن به سیستم مینی ال ای دی را نام برد.

تصاویری که در این مدل از تلویزیون سامسونگ مشاهده می‌ کنید قطعاً چندین برابر بهتر و با کیفیت ‌تر از تصاویر منبع اصلی هستند که این موضوع نشان دهنده سیستم عالی و با کیفیت این تلوزیون است. البته که باید بدانید تغییرات تنظیمات این دستگاه کمی زمانبر و دشوار است که از مهم ‌ترین معایب این مدل از تلویزیون سامسونگ محسوب می ‌شود.

  • تلویزیون ال جی مدل LG G2 OLED TV

اگر از آن دسته افرادی هستید که برای خرید تلویزیون دارای محدودیت بودجه نیستید، بهترین گزینه برای شما تلویزیون هوشمند ال جی مدل LG G2 OLED TV است. فرم این محصول بسیار عالی و منحصر به فرد طراحی شده است و باید بدانید روشنایی دستگاه بسیار مناسب و خارق العاده است. هنگامی که به‌ نمای این تلویزیون می نگرید، دیگر خبری از قاب ‌های تیره و لبه ‌های پهن و کلفت نیست، چرا که برند ال جی این مشکل را در این مدل از تلویزیون خود کاملاً از بین برده است.

به طور کلی، می ‌توان گفت ظاهر این محصول بهتر و لوکس تر از محصولات قبلی ال جی است و برای خاص پسندان گزینه بسیار مناسبی محسوب می ‌شود. ۴ پورت  HDMIبر روی تلویزیون تعبیه شده‌ است که هر یک از آن ها می‌توانند حداکثر ۴۸ گیگابایت داده را مدیریت نمایند. افرادی که به بازی‌ های ویدیویی علاقه دارند، می ‌توانند به طور همزمان کنسول ‌های بازی و رایانه خود را به تلویزیون شان وصل نمایند. در نهایت درباره این تلویزیون باید بگوییم این تلویزیون از کیفیت  4Kبهره ‌مند است و می تواند، رضایت شما را در شفافیت تصاویر به دست آورد.

 

  • تلویزیون سونی مدل sony x90j

یکی از بهترین و با کیفیت ‌ترین تلویزیون‌ هایی که در لیست تلویزیون ‌های سال ۲۰۲۳ قرار گرفته است، تلویزیون سونی مدل sony x90J است. این تلویزیون اغلب مورد توجه گیمر ها قرار می ‌گیرد، چرا که از نظر قیمت و کیفیت بسیار مناسب بوده و از بازی ‌های نسل بعد نیز پشتیبانی می ‌کند. از دیگر مزایای این مدل از تلویزیون می ‌توان به سیستم هوشمند GOOGLE TV اشاره کرد.

شما با استفاده از این قابلیت می ‌توانید برنامه‌ های دستگاه ‌های اندرویدی را بر روی تلویزیون خود پشتیبانی کنید. لذا لازم به ذکر است تلویزیون سونی از کیفیت 4K برخوردار بوده و دو پورت  HDMIرا در اختیار مشتریان خود قرار داده است. شما می توانید برای اتصال هر چه راحت تر رایانه و کنسول های بازی خود از این پورت ها استفاده نمایید و نهایت استفاده را از تلویزیون بی نظیرتان ببرید.

  • تلویزیون سونی مدل sony bravia a95k oled

از دیگر تلوزیون هایی که می خواهیم به معرفی آن بپردازیم، تلوزیون sony bravia a95k oled نام دارد. این تلویزیون یکی از بهترین محصولات کمپانی سونی در سال جدید است که نتایج تست ما بر روی آن مثبت به عمل آمده است. کیفیت و روشنایی این دستگاه به شدت مورد تایید و خیره کنده است. یکی از مهم ترین ویژگی های این تلویزیون قابلیت ‌های هوشمند متعدد آن است، به طوری که اگر کنترل دستگاه را گم کنید می‌ توانید دستگاه را از راه دور مجدداً تنظیم نمایید.

اگر از طرفداران برند سونی هستید، می ‌توانید با خیال راحت و با پرداخت هزینه اندکی این محصول را خریداری کرده و از آن طی سالیان متوالی استفاده نمایید.

  • تلویزیون سامسونگ مدل QN95B Neo QLED TV

از دیگر محصولات با کیفیت برند سامسونگ که می ‌توانید به خریداری آن بپردازید، تلویزیون مدل QN95B Neo QLED TV است. همانطور که می ‌دانید، این تلویزیون از قابلیت مینی ال ای دی پشتیبانی می ‌کند و به همین خاطر می‌ تواند سطوح بالاتری از روشنایی را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین باید توجه داشته باشید این کیفیت تصویر و قابلیت مینی ال ای دی، بدون نیاز به تعویض باتری بوده و با محیط زیست سازگاری زیادی دارد که این موضوع باعث درخشش برند سامسونگ در سال ‌های اخیر شده است.

ضخامت صفحه نمایش تنها یک اینچ است و می تواند ظرافت زیادی را به نمایش بگذارد. افرادی که تمایل به بازی ‌های ویدیویی دارند، می ‌توانند از این تلویزیون نیز بهره ‌مند گردند، چرا که پورت‌ های HDMI بر روی این دستگاه وجود دارند که سرعت آن بسیار عالی بوده و می توانید با اتصال رایانه خود به آن لذت یک بازی هیجان انگیز را تجربه کنید.

 

  • تلویزیون سونی مدل Bravia XR A80J

همان گونه که تا به الان متوجه شده اید، برند سونی در سال ‌های اخیر محبوبیت زیادی را به دست آورده است و همچنین هر روزه محصولات با کیفیت ‌تری را به سطح بازار ارائه می‌ کند. یکی از مدل ‌های تلویزیون سونی Bravia XR A80j است که می ‌توانید آن را در سایزهای ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچ در فروشگاه‌ های معتبر خریداری کنید. نوع صفحه نمایش دستگاه  ال ای دی است که می ‌تواند، تصاویر با کیفیتی را برای شما به نمایش بگذارد.

 این تلویزیون از ۴ پورت ‏HDMI برخوردار است که مشتری‌ های محترم می ‌توانند در صورت نیاز برای اتصال کامل کنسول ‌های بازی و همچنین رایانه خود از این پورت ها استفاده نمایند. بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند صدای این تلویزیون چه کیفیتی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم صدا در این محصول عالی است و می ‌توانید آن را در درجات مختلف تنظیم کنید.

قیمت تلویزیون سونی متوسط است و برای قشر های متوسط جامعه ایرانی گزینه مناسبی محسوب می ‌شود. دقت داشته باشید این مدل از تلویزیون سونی از قابلیت GOOGLE TV نیز پشتیبانی می ‌کند که این موضوع برای نسل جوان اهمیت ویژه ‌ای دارد. به طور کلی می ‌توان گفت اگر به دنبال یک محصول بی ‌عیب و نقص و در عین حال ارزان هستید، می ‌توانید از مراکز فروش معتبر به خریداری این تلویزیون بپردازید و از تماشای فیلم و سریال های دلخواه تان لذت ببرید.

  • تلویزیون TCL 5-SERIES ROKU TV

یکی از بهترین تلویزیون ‌های گیمینگ در سال ۲۰۲۳ تلویزیون  TCL 5-SERIES ROKUنام دارد. از موضوعاتی که باعث می ‌شود افراد به خریداری این محصول بپردازند، قیمت استثنایی و پایین آن است. ‌بعضی از افراد گمان می ‌کنند قیمت پایین دستگاه به دلیل کیفیت نامناسب آن است، اما باید بگوییم این تصور کاملاً اشتباه و نادرست تلقی می ‌شود. چرا که برند tcl همواره سعی می ‌کند تا محصولات خود را با کم ترین قیمت به عرضه برساند تا از این طریق بتواند رضایت مشتری ‌های خود را به دست آورده و پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

شما می ‌توانید این محصول را در سایز های ۵۰، ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ خریداری کنید که این موضوع به سلیقه و بودجه ‌تان بستگی خواهد داشت. یکی از نکاتی که باید قبل از خرید محصول بدانید، نرخ تازه سازی آن است که طبق تحقیقات انجام شده این نرخ ۶۰ هرتز اعلام شده است. دستگاه از چهار پورت  HDMIبرخوردار است که می‌ توانید از آن ها در صورت نیاز برای انجام بازی ‌های کنسولی و ویدیویی استفاده نمایید. وزن تقریبی این دستگاه ۶.۳۲ پوند اعلام شده است.

  • تلویزیون تامسون مدل T43FSL5131

از دیگر محصولاتی که در سال ۲۰۲۳ می ‌توانید به خریداری آن بپردازید، تلویزیون تامسون مدل T43FSL5131 است. یکی از مهم‌ ترین ویژگی ‌هایی که برند تامسون در این مدل از محصول خود قرار داده است، سیستم تنظیم و کنترل بسیار آسان آن است. به طوری که هر فرد می ‌تواند به راحتی تنظیماتی همچون کنتراست تصویر، رنگ تصاویر در کادر و دیگر قابلیت های این تلویزیون را به تنظیمات دلخواه خود در بیاورند. دقت داشته باشید وضوح تصویر در این محصول فول اچ دی است و زاویه دید آن ۱۷۸ درجه اعلام شده است.

توان مصرفی این تلویزیون ۷۸ وات بوده که نسبت به توان مصرفی رقبای خود بسیار مناسب است. اگر شما هم بودجه زیادی برای خرید تلویزیون ندارید ولی در عین حال می ‌خواهید از فناوری تلویزیون های هوشمند استفاده نمایید، به شما پیشنهاد می ‌دهیم این تلویزیون را بیشتر مورد بررسی قرار دهید و در صورت تمایل آن را خریداری نمایید. اما توجه داشته باشید این محصول ممکن است در کیفیت ‌های نامطلوب و تقلبی در سطح بازار وجود داشته باشد، به همین خاطر می ‌بایست آن را از مراکز فروش معتبر خریداری کنید.

تلویزیون چند اینچ بخریم؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای مشتری‌ های محترم به هنگام خرید تلویزیون هوشمند پیش آید، این است که تلویزیون خود را چند اینچ بخریم؟ دقت داشته باشید به هنگام خرید تلویزیون و انتخاب اندازه آن باید به عوامل مهمی توجه داشته باشید که اصلی ‌ترین آن ها بودجه و متراژ منزل شما است. دقت داشته باشید هر مقدار اندازه تلویزیون شما بیشتر باشد، در نهایت باید هزینه بالاتری را پرداخت کنید.

اکثر آپارتمان‌ هایی که در ایران ساخته می ‌شوند ۸۰ الی ۱۰۰ متر هستند که بهترین اندازه تلویزیون برای این آپارتمان ‌ها ۵۵ اینچ است. اما با این حال شما می‌ توانید با توجه به سلیقه خودتان یک اندازه مناسب برای تلویزیون دلخواه تان انتخاب کنید.

تلویزیون تخت بهتر است یا منحنی؟

همانطور که می ‌دانید، امروزه مدل ‌های مختلفی از تلویزیون طراحی و تولید می ‌شود که بعضی از آن ها حالت تخت و بعضی دیگر حالت منحنی دارند. اینکه تلویزیون تخت بهتر است یا منحنی کاملا بستگی به سلایق افراد دارد. اما به طور کلی می‌توانیم بگوییم در تلویزیون ‌های منحنی تنها چیزی که مد نظر افراد قرار می‌ گیرد، زیبایی آن است. در صورتی که تماشای این تلویزیون ها از کناره‌ ها چندان خوشایند نخواهد بود و زاویه دید کمتری نسبت به تلویزیون ‌های تخت دارد.

لازم به ذکر است تلویزیون ‌های منحنی در هر برندی از قیمت بالاتری نسبت به تلویزیون ‌های تخت برخوردار هستند و در نهایت شما باید هزینه بالاتری را در ازای دریافت آن ها بپردازید. در کلام آخر باید بگوییم تلویزیون‌های تخت از نظر کیفیت و زاویه دید نسبت به تلویزیون ‌های منحنی برتری دارند.

به هنگام خرید تلویزیون در سال ۲۰۲۳ به چه نکاتی توجه کنیم؟

پیش از آن که بخواهید به خریداری تلویزیون مد نظرتان بپردازید، باید نکات متعددی را مورد توجه تان قرار دهید تا بتوانید یک محصول با کیفیت و با دوام بالا را دریافت نمایید که از مهم ترین آن ها عبارت اند از:

  • برند محصول

از مهم ترین مواردی که باید به هنگام بررسی قیمت تلویزیون به آن توجه داشته باشید، برند محصول است. همانطور که در ابتدای مطلب اعلام کردیم برند های مختلفی همچون شیائومی، سامسونگ، ال جی، سونی، تی سی ال و... در زمینه طراحی و تولید تلویزیون فعالیت می‌ کند که هر یک از آن ها با توجه به قیمت محصول شان، کیفیت مشخصی را برای آن به ارمغان می ‌آورند. تمامی این برند ها محصولات خود را در کیفیت ‌های متنوع طراحی می‌ کنند و به همین خاطر نمی ‌توان گفت کدام برند از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

  • قیمت محصول

از دیگر عوامل مهم به هنگام خرید تلویزیون قیمت آن است. شما باید محصول مورد نظرتان را با توجه به بودجه‌ ای که در اختیار دارید، خریداری نمایید تا به هنگام تسویه مشکلی برایتان از این بابت به وجود نیاید. اما توجه داشته باشید هر مقدار هزینه بالاتری را برای تلویزیون مد نظرتان بپردازید، قطعاً کیفیت دستگاه بالاتر خواهد بود.

  • فروشگاه مد نظر

همان گونه که می‌ دانید، فروشگاه ‌های متعددی در زمینه فروش لوازم خانگی و تلویزیون ‌های هوشمند به فعالیت می ‌پردازند که هر یک از آن ها مشتریان مخصوص به خود را دارند. اما دقت داشته باشید در این میان ممکن است افراد سودجویی وجود داشته باشند که محصولات فیک را به فروش برسانند که تنها مدت زمان کوتاهی قادر به استفاده از آن خواهید بود.

 چرا که پس از گذشت زمان تلویزیون دچار آسیب‌ های زیادی شده و باید مجدداً به خریداری تلویزیون بپردازید و هزینه بیشتری را متحمل گردید. به همین خاطر همواره باید فروشگاه ‌هایی را مد نظرتان قرار دهید که نام آشنا هستند و سابقه فعالیت طولانی مدت دارند.

فروشگاه بانه ویترین برای خرید تلویزیون

خرید تلویزیون از بانه: یکی از فروشگاه‌ های معتبری که می‌ توانید برای خرید تلویزیون و لوازم خانگی به آن مراجعه کنید، فروشگاه بانه ویترین ( banehvitrin.com ) نام دارد که محصولات با کیفیت و اصلی را به مشتری ‌های خود ارائه می ‌دهد. این فروشگاه در طی سالیان اخیر توانسته است، رضایت مشتری ‌های خود را به دست آورده و رقیب سرسختی برای دیگر فروشگاه‌ های لوازم خانگی محسوب شود.

یکی از موضوعاتی که باعث می شود افراد به خرید تلویزیون از فروشگاه بانه ویترین بپردازند، قیمت‌ های استثنایی این مجموعه است. این فروشگاه همواره سعی می ‌کند تا با کاهش قیمت ‌های نهایی، توان خرید را برای مشتری‌ های خود افزایش دهد و در نتیجه رضایت بالایی را به دست آورد. شما می ‌توانید برای خرید آسان ‌تر تلویزیون دلخواه تان به وب سایت اصلی بانه ویترین مراجعه کرده و محصولات آن را مورد بررسی خود قرار دهید و در نهایت به خریداری یک محصول مناسب با توجه به بودجه‌ تان بپردازید.

سخن پایانی

خرید تلویزیون یکی از اقداماتی است که تمامی افراد باید به انجام آن بپردازند، اما پیش از اینکه یک تلویزیون را خریداری کنید باید تمامی مزایا و معایب و همچنین مشخصات آن را مد نظر قرار دهید تا بتوانید خرید مناسبی را تجربه نمایید. به همین خاطر در این قسمت از مطلب سعی کردیم تا شما را با بهترین تلویزیون ‌های سال ۲۰۲۳ آشنا نماییم و نکات مهم را به هنگام خرید آن ها اعلام کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید یک محصول مناسب را برای خود انتخاب کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ