دستیار استاندار قزوین در امور مردمی سازی:

رویکرد دولت استفاده از ظرفیت‌های مردمی است

اقتصاد ایران: قزوین- دستیار استاندار قزوین در امور مردمی سازی دولت گفت: رویکرد دولت در مردمی‌سازی استفاده از ظرفیت مردمی در تصمیم گیری، تصمیم سازی، اجرا و نظارت است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، محمد خورشیدی اظهار کرد: از ابتدای دولت، رئیس جمهور شعار مردمی‌سازی را بیان کرد و به دنبال آن دستیار رئیس‌جمهور در امور مردمی‌سازی دولت منصوب شد؛ همچنین در سطح کشور کلیه استانداران و فرمانداران موظف به انتخاب دستیار مردمی‌سازی شدند.

وی افزود: دولت معتقد است که کارهایی که قابل واسپاری به مردم است باید جمع‌بندی شده و به مردم واگذار شود، در واقع دولت تصمیم دارد که مردم خودشان در همه امور مشارکت داشته باشند و از ظرفیت مردمی و نخبگان اقشار مختلف برای حل مشکلات استفاده شود.

خورشیدی اظهار کرد: در حال حاضر در استان قزوین ۳ فرمانداری شهرستان‌های قزوین، بوئین زهرا و تاکستان دستیار ویژه مردمی‌سازی دارند و شهرستان‌های آوج، البرز و آبیک نیز در حال بررسی و انتخاب دستیار مردمی‌سازی هستند.

وی یادآور شد: رویکرد دولت در مردمی‌سازی استفاده از ظرفیت مردمی در تصمیم گیری، تصمیم سازی، اجرا و نظارت است و نخبگان و عموم مردم محل مشورت دولت قرار دارند؛ نقش دستیار استاندار و فرماندار نیز شناسایی ظرفیت‌های مردمی و ارتباط گرفتن با آنها در جهت حل مسائل است.

دستیار استاندار قزوین در امور مردمی سازی دولت یادآور شد: در واقع تسهیلگری حل مسائل اصلی‌ترین هدف مردمی‌سازی است، استاندار قزوین در این مدت در ۲۶ نشست با اقشار مختلف مردمی و نخبگانی با رویکرد حل مسئله در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور پیدا کرده است و این جلسات ادامه‌دار خواهد بود.

وی عنوان کرد: استاندار در سفرهای شهرستانی خود با مجموعه مردمی در دو حوزه عمومی و نخبگانی با رویکرد حل مسئله نشست برگزار می‌کند، طبق آمار و ارزیابی‌های صورت گرفته استان قزوین پیشتاز حوزه مردمی‌سازی در سطح کشور است.

خورشیدی یادآور شد: طبق ارزیابی مرحله اول تحقق دستورات رئیس جمهور توسط استانداری‌ها، استان قزوین در حوزه طراحی ساز و کار و تعیین مأموریت‌های قابل واگذاری به مردم رتبه اول مشترک با استان یزد را به دست آورده است.

وی افزود: در حوزه پیوست مردمی‌سازی کارها استان قزوین رتبه اول کشوری را به دست آورده است، همچنین در حوزه پیگیری و رصد مأموریت‌های محوله دستگاه‌ها استان قزوین جزو استان‌های برتر قرار گرفته است و در حوزه تشکیل هیئت اندیشه ورز رتبه سوم کشوری را کسب کرده‌ایم.

دستیار استاندار قزوین در امور مردمی سازی دولت تأکید کرد: در نهایت استان قزوین در حوزه تحقق دستورات ریاست جمهوری در بخش مردمی‌سازی رتبه دوم کشور را از آن خود کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ