وزیر آموزش و پرورش:

مجوز جذب 27 هزار معلم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اخذ کرده‌ ایم

اقتصاد ایران: وزیر آموزش و پرورش در در کمیسیون آموزش مجلس گفت: مجوز جذب 27 هزار معلم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از سازمان امور اداری و استخدامی اخذ کرده‌ایم و بنای کار این بوده که مابقی نیروهای موردنیاز از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان تامین شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش ظهر امروزبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس رفت تا رابطه با موضوع کمبود معلم در کلاس‌های درس برخی شهرستان‌ها با نمایندگان گفت وگو کند.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره این نشست گفت: در این جلسه که نماینده سازمان امور اداری و استخدامی هم در آن حضور داشت موضوع کمبود معلم در کلاس‌های درس شهرستان‌های مختلف مورد بحث قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: در این جلسه وزیر آموزش و پرورش گزارشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از جذب آموزگار و دبیر برای تامین نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش ارائه کرد و گفت که مجوز جذب 27 هزار معلم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از سازمان امور اداری و استخدامی اخذ کرده‌ایم و بنای کار این بوده که مابقی نیروهای موردنیاز از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان تامین شود.

فلاحی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز نماینده سازمان امور اداری و استخدامی عنوان کرد که ما محدودیتی برای اعطای مجوز برای جذب نیرو در آموزش و پرورش قائل نشده‌ایم و هرچه مجوزها خواسته‌اند، به آموزش و پرورش داده‌ایم.

وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون نسبت به عدم اعلام به موقع نتایج آزمون و مصاحبه‌های جذب آموزگار و دبیر انتقاد کردند و گفتند که نتایج باید قبل از آغاز سال تحصیلی جدید اعلام می‌شد و معلم‌ها سر کلاس درس حاضر می‌شدند؛ درنهایت بنا شد تا در سال‌های بعد نتایج آزمون‌ها در این باره قبل از آغاز سال تحصیلی اعلام شود.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ