مدیر آبفا گلپایگان خبر داد ؛

اتصال روستاهای گلپایگان به شبکه تصفیه خانه آب

اقتصاد ایران: گلپایگان _ مدیر آب و فاضلاب گلپایگان در خصوص پروژه آب رسانی به ۱۹ روستای شهرستان گلپایگان گفت : به علت تنش آبی و خشکسالی که در سال های اخیر در کشور و به الطبع آن در گلپایگان مواجه بودیم، تامین آب شرب تعدادی از روستاهای شهرستان از طریق چاه انجام می شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، ناصر دهقادنی افزود : جهت بهره وری از آب شرب مناسب تر ساکنین روستاهای مذکور، در قالب این طرح آب تصفیه خانه بصورت پایدار و به جای آب چاه به منازل اهالی هدایت و متصل می شود.

وی اظهار داشت : زمان اجرای این طرح از مهرماه سال جاری می باشد و پیش بینی می شود که در پایان آذر امسال به اتمام برسد و لوله هایی که برای انتقال آب در نظر گرفته شده است قطر ۱۶۰ و ۱۱۰ میلیمتر دارند.

دهقادنی گفت : در حال حاضر این عملیات از ابتدای روستای اسفرنجان به طول ۲ کیلومتر تا روستای قالقان در حال اجرا است و بعد از آن لوله گذاری از جاده صفائیه تا ابتدای روستای ضامن آباد به طول ۳ کیلومتر انجام خواهد شد که با اجرای این ۵ کیلومتر لوله گذاری، عملیات پایپینگ توزیع شبکه آب اجرایی می شود.

مدیر آبفا گلپایگان در پایان گفت : این پروژه برای آبرسانی به حدود ۶۷۰۰ نفر صورت می گیرد و با اتمام این عملیات ۱۰۰ درصد روستاهای شهرستان گلپایگان از آب شرب تصفیه خانه استفاده خواهند کرد.

به گزارش اکونیوز،اسامی ۱۹ روستای مشمول این طرح به شرح ذیل است : سعیدآباد، قشلاق ،درب امام زاده ، فرج آباد، غرقه ،فقستان ،رباط محمود، اسفاجرد ،علی آباد، خاکه، رباط ابوالقاسم  ،ضامن آباد ،ملازجان ،مزرعه، رباط قالقان ،دستجرده ،قالقان ،آزادان ،رباط سرخ.

شهرستان گلپایگان در شمال غربی استان اصفهان قرار گرفته است و شامل ۳ شهر و ۱ بخش و ۵۲ روستا می باشد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ