5 دلیل برای اینکه تور شیراز را در پاییز رزرو کنید!

اقتصاد ایران: با آغاز مهر و آبان هزینه تور شیراز نسبت به تابستان حدود 20 درصد کاهش می‌یابد؛ زیرا بسیاری از خانواده‌هایی که محصل دارند، در این ایام تور شیراز را رزرو نمی‌کنند.

اخبار شرکتها- با آغاز مهر و آبان هزینه تور شیراز نسبت به تابستان حدود 20 درصد کاهش می‌یابد؛ زیرا بسیاری از خانواده‌هایی که محصل دارند، در این ایام تور شیراز را رزرو نمی‌کنند.
 با کاهش تعداد تقاضای مسافران در این فصل، هزینه‌ی تور نیز کاهش می‌یابد. البته کاهش قیمت تور شیراز در پاییز هم شرایط خودش را دارد و در مورد همه‌ی پکیج‌های مسافرتی این مقصد صدق نمی‌کند.

قیمت تور شیراز در پاییز به یک شرط کاهش می‌یابد

در صورتی که تقاضای سفر در این فصل کاهش پیدا نکند، قیمت تور شیراز مانند ماه‌های گذشته و تابستان خواهد ماند. اما در صورت کاهش تقاضا برای رزرو تور می‌توان انتظار کاهش قیمت‌ها را داشت. البته در پاییز فقط تور شیراز هوایی ارزان‌تر می‌شود. چون تعداد زیادی از پروازها برای تکمیل ظرفیت خود قیمت بلیط‌ها را پایین می‌آورند. به طور مثال قیمت بلیط یک پرواز چهار میلیونی از تهران به دو میلیون تومان کاهش پیدا می‌کند. هرچند که کاهش قیمت پروازها فقط از تهران و چند شهر پرتردد دیگر ممکن است.

امکان کاهش قیمت تور از تبریز و مشهد

تهران بیشترین پرواز را به سمت شیراز دارد. بعد از تهران نیز، بیشتر پروازها از سمت مشهد و تبریز به سمت شیراز برقرار می‌شود. در نتیجه اگر مبدا سفرتان یکی از این سه شهر باشد، می‌توانید انتظار تغییر قیمت تور هوایی شیراز را داشته باشید. هرچند که مهر و آبان فرصت مناسبی برای رزرو یک تور زمینی آسان هم است.

رزرو تور زمینی شیراز در مهر و آبان آسان‌تر است

تورهای زمینی شیراز به خودی خود قیمتی پایین‌تر نسبت به تورهای هوایی دارند. به همین دلیل هم در اکثر ایام سال دو هفته زودتر از زمان سفر تکمیل ظرفیت می‌شوند. اما در مهر و آبان اگر قصد رزرو تور شیراز زمینی را دارید، می‌توانید از یک هفته قبل از زمان سفرتان بلیط قطار و از سه چهار روز قبل بلیط اتوبوس‌های این مقصد را تهیه کنید. در نظر داشته باشید که قطارهای شیراز فقط از دو مبدا تهران و مشهد به این شهر حرکت می‌کنند و در بین مسیر امکان سوار شدن در قطار وجود دارد.

فرار از آب و هوای گرم شیراز با رزرو تور پاییزی

مهر و آبان برخلاف شهریور و حتی آذر ماه نه گرم و نه سرد هستند. در نتیجه می‌توانید در بهترین حالت آب‌وهوایی ( دمای حدودا 28 درجه سانتیگراد) در این شهر به گشت و گذار بپردازید. البته باید در نظر داشته باشید که در فصل پاییز و این دو ماه از سال میزان بارندگی‌ها به طور محسوسی افزایش می‌یابد.

تعداد کم‌تر مسافران شیراز در پاییز نسبت به بهار

تعداد مسافران تور شیراز در پاییز نسبت به بهار و تابستان کم‌تر است. یعنی علاوه‌بر اینکه با هزینه‌ی کم در بهترین شرایط آب و هوایی به شیراز سفر می‌کنید، با تعداد گردشگران کم‌تری نیز در این فصل مواجه می‌شوید. به‌این‌ترتیب برای بازدید از جاذبه‌های شیراز کار آسان‌تری خواهید داشت. یعنی می‌توانید بدون ماندن در صف یا تحمل ترافیک‌های داخل شهری از اماکن دیدنی شیراز دیدن کنید.

قیمت هتل‌ها مانند قبل ثابت می‌ماند!

بر خلاف قیمت پروازها، هتل های شیراز در پاییز هم قیمتی ثابت دارند و احتمال کاهش قیمت بسیار پایین است. در این شرایط برای رزرو تور شیراز ارزان بهتر است به سراغ هتل‌های دو یا سه ستاره ارزان و با کیفیت بروید.

شیراز در پاییز دیدنی‌تر هم می‌شود

به دلیل وقوع بارندگی‌های پاییزی و دمای مناسب، جاذبه‌های شیراز تماشایی می‌شود. در پاییز می‌توانید بدون دغدغه و چالش با سرما یا گرما از آرامگاه سعدی، باغ ارم، باغ دلگشا و شاهچراغ دیدن کنید. البته به غیر از این موارد برخی از جاذبه‌های شیراز در پاییز بیشتر از همه مناسب بازدید هستند.

1.      حافظیه‌ی شلوغ در روزهای بارانی

تعداد بازدید کنندگان از حافظیه حتی در روزهای بارانی نیز کم نیست؛ زیرا این جاذبه با توجه به نوع معماری و محیط اطراف آن همیشه پر بازدید بوده است. ضمن اینکه حافظیه درست در وسط شهر قرار گرفته که همین موضوع نیز باعث می‌شود حتی شیرازی‌ها هم زمان زیادی را به بازدید از آن بگذرانند.

2.      اقامت در اطراف تخت جمشید؛ هم سیاحت هم زیارت

هتل جهانگردی مرودشت (شیراز) با محیطی دلچسب و متفاوت در فاصله‌ی 10 دقیقه‌ای با تخت جمشید ساخته شده است. اگر قصد بازدید از تخت جمشید را دارید، می‌توانید با هزینه‌ای مناسب یک روز اقامت در این هتل داشته باشید. به این ترتیب برای دیدن از تخت جمشید نیازی نیست مسیر زیادی را در راه باشید.

3.      به جاذبه‌های خارج از شهر هم سر بزنید!

خارج از شهر شیراز هم چندین جاذبه وجود دارد امکان بازدید از آن‌ها در پاییز وجود دارد. دریاچه صورتی مهارلو یکی از این جاذبه‌هاست که می‌توانید در روزهای غیر بارانی از آن دیدن کنید. همچنین می‌توانید در روزهای خنک و بدون بارندگی به بازدید نقش رجب و نقش رستم نیز بروید.

با مشاوره، تور شیراز را در بهترین زمان رزرو کنید

چون افراد متخصص حوزه گردشگری بهترین زمان در پاییز را برای سفر به شیراز به شما پیشنهاد می‌دهند. به همین دلیل بهتر است از مشاوره استفاده کنید تا سفری کم خرج‌تر را با دردسر کم داشته باشید.

رزرو تور شیراز از نهال گشت با مشاوره رایگان

شما می‌توانید با شماره تلفن دفتر نهال گشت یعنی 0261830 تماس گرفته و از مشاوره‌ی رایگان نهال گشت بهره‌مند شوید. کارشناسان تور نهال گشت اطلاعات کاملی را در مورد بهترین زمان و نحوه سفر شما به شیراز در اختیارتان قرار می‌دهند. البته پس از رزرو تور نیز می‌توانید هر گونه مشکلی مربوط به سفرتان را با مشاورین تور نهال گشت در میان گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ