نماینده مجلس:

نشست رئیس جمهور با رسانه‌های آمریکا بسیار مفید بود

اقتصاد ایران: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به نشست رئیس جمهور با رسانه های آمریکا گفت: برگزاری این گونه نشست‌ها باعث می‌شود تا تصویر روشنی از نظام جمهوری اسلامی ارائه شود و واقعیت‌های کشور ما از زبان بالاترین مقام اجرایی کشور مطرح شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به نشست رئیس جمهور با رسانه های آمریکا که در جریان سفر آیت الله رئیسی به نیویورک انجام شد، گفت: با توجه به سیاه نمایی رسانه‌های بیگانه و تحرکاتی که آنها برای بدنام کردن جمهوری اسلامی و نشان دادن یک چهره مشوش و غیره موجه از کشور ما دارند، این گونه نشست‌ها و گفت‌وگوها با رسانه‌های خارجی بسیار مفید است.

وی افزود: برگزاری این گونه نشست‌ها باعث می‌شود تا تصویر روشنی از نظام جمهوری اسلامی ارائه شود و واقعیت‌های کشور ما از زبان بالاترین مقام اجرایی کشور مطرح شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: برگزاری این نشست فرصت مغتنمی است برای مسئولان ارشد کشور ما و تیم اعزام شده به نیویورک تا بتوانند در کنار برنامه‌های اصلی خودشان در جلسات با افراد و جریانات ذی نفوذ و مؤثر رسانه‌ای و مطبوعات و رسانه‌ها ارتباط بگیرند.

نوش آبادی خاطرنشان کرد: برگزاری این نشست‌ها نتایج مثبتی برای جمهوری اسلامی ایران در پی دارد. با توجه به چهره‌ای که رسانه‌های غربی از ما به عنوان یک کشور ناامن، البته به دروغ نشان می‌دهند، ما باید بتوانیم با شفاف‌سازی و با روایتگری درست و بیان واقعیات به‌ویژه از زبان رئیس جمهور کشورمان این دروغ‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ افشا و خنثی کنیم.

وی افزود: چه تریبون سازمان ملل و چه تریبون نشست‌هایی که در حاشیه اجلاسیه سازمان ملل برگزار می‌شود، فرصت خوبی برای بیان مواضع و دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در مسائل مختلف است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ