معرفی پرطرفدارترین گجت ها و ساعت هوشمند

اقتصاد ایران: در حال حاضر، ساعت هوشمند به عنوان یکی از پرطرفدارترین گجت هایی هستند که در بازار به دلیل کاربرد هایی که دارند توانسته اند فروش خوبی را تجربه کنند.

بیشتر افراد این ساعت‌ها را به عنوان بخش جدا ‌ناپذیراز زندگی خود می‌ دانند. در حالی که اکثریت مردم ساعت مچی را به عنوان نماد لوکس بودن می دانند،کسانی که به دنیای فناوری و تکنولوژی علاقه‌مند هستند، این تصور را ندارند. یکی از برند هایی که سعی کرده تعادل را در این قضیه رعایت نماید برند ساعت مچی سکتور می باشد.

برندی که با وارد شدن آن به دنیای  ساعت هوشمند، یک رقیب بسیار جدی برای سایر برند های محسوب می شود و با کیفیت، کارایی و ظاهری که دارد توانسته فروش خوبی را داشته باشد.

اصلاً چرا به ساعت هوشمند نیاز داریم؟!

ساعت‌های هوشمند، به خصوص مدل‌های پرچمدار، امکاناتی در اختیار شما می گذارند که در سطح یک گوشی هوشمند می باشد با این تفاوت که این محصول را دور مچ دستتان بسته اید. اگر فردی هستید که در طول هفته ورزش می‌کنید یا نیاز به اندازه‌گیری مداوم ضربان قلب یا سطح اکسیژن خون دارید قطعاً یک ساعت هوشمند مانند ساعت مچی هوشمند سکتور می تواند تمامی این نیاز های شما را بر طرف کند. با اپلیکیشن اختصاصی که در اختیار شما می گذارد می تواند به طور ویژه و تخصصی تر از امکانات جالب این ساعت استفاده کنید.

از طرفی ساعت هوشمند با نشان دادن نوتیفیکیشن های ضروری و تماس ها، می توانند در پاسخگویی به نیاز این موارد بسیار کار شما را راحت تر کنند. حتی برخی از مدل‌ها به شما امکان برقراری تماس تلفنی و پاسخگویی به تماس‌های ورودی را نیز می‌دهند که در برند ساعت مچی سکتور این قابلیت ها را خواهید داشت. در کل، حتی اگر نیاز فوری به یک ساعت هوشمند نداشته باشید، با توجه به امکانات خاص این گجت، این محصول به مرور زمان می‌تواند به یکی از موارد ضروری برای خرید تبدیل شود!

نکاتی پیش از خرید ساعت هوشمند که خوب است بدانید

در هنگام خرید هر محصولی، بررسی کیفیت ساخت آن امری بسیار حیاتی است. اما برای یک ساعت هوشمند، این بخش اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند چرا که ساعت به عنوان یک گجتی که دائم دور دستان ما است، باید توانایی مقاومت در برابر شرایط مختلف را داشته باشد. منظور از مقاومت این است که بتواند در برابر ضربه، گرد و غبار، آب مقاوم باشد. در هنگام خرید ساعت هوشمند بهتر است نگاهی هم به فریم ساعت داشته باشید. جنس فریم ساعت باید به گونه ای باشد که در شرایط مختلف دوام مناسبی داشته باشد. ازطرفی  قیمت ساعت هوشمند  باید در الویت شما باشد یعنی اینکه نسبت به قیمتی که دارد بتواند امکانات و نیاز های شما را پاسخگو باشد.

 

 

یک نکته مهم دیگر که باید با دقت به آن توجه کنید، مقاومت ساعت در برابر نفوذ آب است. این موضوع بسیار بسیار مهم است زیرا از یک طرف ممکن است نیاز داشته باشید در شنا نیز دور دستتان باشد پس بهتر است مدلی را انتخاب کنید که مقاوم در برابر این شرایط باشد.

امروزه اکثر ساعت‌های هوشمند از صفحه ‌نمایش رنگی با تکنولوژی Super AMOLED یا AMOLED استفاده می‌کنند که به شما امکان می‌دهد تصاویر، برنامه‌ها و محتواهای دیگر را با طیف رنگی مناسب و روشنایی بالا مشاهده کنید. اغلب این ساعت‌ها دارای قابلیت AOD (Always On Display) هستند، که به شما اجازه می‌دهد اطلاعات را به صورت دائمی بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید، بدون اینکه مصرف باتری زیاد شود.

راهنمای خرید ساعت هوشمند، چه ساعتی بخریم؟

وقتی قصد خرید یک ساعت هوشمند را دارید، باید به نکات مهمی توجه کنید. در بالا به صورت دقیق به این نکات اشاره کردیم، اما همواره نکات مهم دیگری هم وجود دارند که هنگام خرید ساعت هوشمند باید بسیار به آن توجه کنید. ابتدا باید این مورد را در نظر داشته باشید که فروشگاه مورد نظر شما مطمئن باشد و از طرفی مشاوره های درست و دقیقی ارائه کند تا در انتخاب سردرگم نشوید! مورد بعدی برند ساعت مچی هوشمند است که باید در انتخاب آن نهایت حساسیت را به خرج دهید.


ساعت هوشمند سکتور یکی از برند هایی است که به دلیل اصالت، قیمت مناسب، ظاهر به روز و مدرن، کارایی و مقاومت بالایی توانسته در بازار جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد. پیشنهاد ما به خاص پسندان این است که نگاهی هم به محصولات این برند اصیل داشته باشند. ساعت سکتور با داشتن اپلیکیشین مخصوص خودش امکانات جالب و زیادی را برای شما فراهم می کند.

در واقع این ساعت هوشمند به نوعی پرچمدار نیز به حساب می آید و مناسب کسانی است کارایی و مشخصات ساعت هوشمند بسیار برایشان مهم است و می خواهند  بهترین ساعت هوشمند  موجود در بازار را داشته باشند.

خرید اینترنتی انواع ساعت اصل

امروزه به دلایل مختلف، ساعت های فیک در بازار بسیار زیاد شده اند به طوری که تشخیص نمونه اصلی و فیک از یکدیگر مقداری چالش برانگیز است. انتخاب فروشگاهی که با قیمت مناسب ساعت اصل و اورجینال را ارائه دهد بسیار حائز اهمیت است. گالری جواهریان با داشتن نمایندگی بیش از 80 برند معروف و معتبر، ساعت اصل از برند های مختلف را برای شما عزیزان جمع آوری کرده تا بتوانید ساعت اورجینال را در دست داشته باشید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ