وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

سکو‌های دائم لباس در تهران ایجاد می‌شود

اقتصاد ایران: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش خواهیم کرد سکو‌های دائم لباس را در تهران تا پایان شهریور ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ایجاد سکو‌های دائم پوشاک گفت: ایجاد سکو‌های دائمی لباس در دستور کارمان است و هم اکنون اقدامات آن انجام شده است و ایجاد ۱۱ سکوی دائمی در تهران را در برنامه مان داریم. فروش لباس عفیفانه منطبق بر اصول پوشش اسلامی است.

وی افزود: برای ایجاد سکو‌های دائم لباس در کل کشور با استانداران استان‌ها هماهنگ شده است تا بتوانیم شاهد ایجاد چنین سکو‌هایی در کل کشور باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ایجاد سکو‌های دائم در تهران و استان‌ها کار بسیار خوب و پرحجمی است و تلاش مان را خواهیم کرد تا پایان شهریور این اقدام را به ثمر برسانیم.

اسماعیلی گفت: ایجاد سکو‌های دائم در تهران و استان‌ها سبب تسهیل در دسترسی به لباس‌های عفیفانه با مناسب‌ترین قیمت می‌شود که امیدواریم زودتر شاهد این اتفاق در کل کشور باشیم.

وی افزود: تأکید رئیس جمهور بر مسئله حجاب و پوشش است. این موضوع، دغدغه مهم دولت است.

اسماعیلی گفت: یکی از دستور کار‌های مهم دولت و آقای رئیسی این است که موضوع دسترسی به محصولات عفاف و حجاب را حل کنیم. بخشی از این موضوع، تحقق تعهدات یارانه‌ای است که درحال انجام است و بخشی دیگر ترویج مدل‌های عفیفانه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در جشنواره‌های مُد و لباس که در تدارک برگزاری آن هستیم، کار مهمی را از سال گذشته شروع کرده ایم و به همه طراحان برگزیده، وام‌های با سود کم دادیم تا بتوانند تولید انبوه کنند.

اسماعیلی گفت: ما خود را مسئول می‌دانیم. برای نمونه طرح کاملی را در قرارگاه زیست عفیفانه آماده کردیم. جهت‌گیری دولت در موضوع پوشش، جهت‌گیری فرهنگی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ