درخواست ۱۱۰۱ سهامدار "وسدید" درباره رویدادی عجیب و بدعت تاریخی!

اقتصاد ایران: ۱۱۰۱ سهامدار گروه سدید، خواستار رسیدگی فوری رییس قوه قضائیه به رویدادی عجیب و مربوط به پرونده شرکت فراب بر سر مالکیت ۳۳ درصد سهام شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ۱۱۰۱ سهامدار گروه صنعتی سدید به نمایندگی از ۷۰ هزار نفر در نامه ای به غلامحسین محسنی اژه ای اعلام کردند: با اعمال نفوذ برخی نهادها در پرونده مالکیت ۳۳ درصد شرکت فرآب بعد از چهار بار اعاده دادرسی به روش فوق‌العاده و در زمان ریاست چهار رئیس قوه، جلوگیری شد.

طرف مقابل از طریق اعمال نفوذ در هر دوره ریاست قوه، پرونده قطعی و مشخص سدید که در تمام محاکم بدوی و تجدیدنظر و تمام اعاده دادرسی‌های چهار گانه صورت گرفته به نفع سهامداران سدید بوده را مجدداً متوقف کرده و از طریق دستور موقت دو ماهه، مجدداً سعی در کارشکنی و ظلم بَین و آشکار در حق سهامداران سدید را دارد.

هیچ پرونده‌ای در نظام قضایی چهار بار اعاده دادرسی صورت نگرفته و عجیب‌تر آنکه بعد از رای قطعی شعبه اول دیوان عالی مبنی بر اثبات حقانیت مجدد سهامداران سدید، باز هم دستور توقف دیگری صادر شده که برای اصحاب علم حقوق امری بس عجیب و شگفت‌آور به‌نظر می‌رسد.

به جهت جلوگیری از این بدعت تاریخی و عدم سوءاستفاده نهادهای قدرت در حالی‌که به صورت مستقیم جزو اصحاب دعوی نیستند در حق ۷۰ هزار سهامدار که بر اساس آرای قطعی صادره قوه قضائیه دست به سرمایه‌گذاری زدند و در سالی که توسط رهبری مزین به نام حمایت از تولید شده در حال ضرر و زیان به سهامداران خرد بازار سرمایه هستند.

اینکه یک پرونده ۳۰ سال به درازا بکشد و با وجود نامه نگاری‌های متعدد سهامداران و آرای قطعی تمامی محاکم قضایی باز هم طرف مقابل کارشکنی کند، امری است که در صورت عدم برخورد تبدیل به یک رویه می‌شود.

در خواست می شود در اقدامی فوری به جهت احقاق حق ده‌ها هزار سهامدار بازار سرمایه و جلوگیری از یک ظلم بَین در این پرونده کثیرالشاکی که ۳۰ سال به درازا کشیده از توقف مجدد رای جلوگیری کرده و حق طبیعی سهامداران سدید، حسب آرای قطعی قوه قضائیه و شعبه اول دیوان عالی کشور را به مجرای طبیعی بازگردانید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ