اخبار استان مازندران؛

برخورد قاطع با تغییر کاربری تا دستگیری عاملان قدرت‌نمایی!

اقتصاد ایران: رئیس پلیس پیشگیری مازندران با بیان اینکه برخورد قاطع با تغییر کاربری غیرمجاز در دستور کار یگان حفاظت اراضی قرار دارد، گفت: از ابتدای سال تاکنون تغیر کاربری ۳۳ هکتار زمین شناسایی و در دستور کار ماموران یگان حفاظت امور اراضی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،  سیدمحسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با بیان اینکه برخورد قاطع با تغییر کاربری غیر مجاز در دستور کار یگان حفاظت اراضی قرار دارد، گفت: از ابتدای سال تا کنون تغیر کاربری ۳۳ هکتار زمین شناسایی و در دستور کار ماموران یگان حفاظت امور اراضی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی ماموران یگان حفاظت امور اراضی، جوامع محلی و سایر سازمان‌ها و نهادهای دولتی و مردمی، ۴۴ مورد اخطار پلمپ برای ۱۲۲ قطعه زمین به مساحت ۳ هکتار صادر شد که در نوع خود اقدام ارزشمندی در حراست از منابع طبیعی محسوب می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری مازندران با بیان اینکه برخورد قانونی با متخلفان و افراد سودجو با هر قصد و نیت  به‌صورت جدی و بدون اغماض پیگیری و اجرا خواهد شد، اضافه کرد: از ابتدای سال تا کنون ۴۱۹ مورد تخریب ساخت و ساز، دیوارکشی و... در ۹۳۸ قطعه زمین  به مساحت ۱۱ هکتار  صورت گرفته است.

جعفری تصریح کرد: در این مدت ۱۰ مورد اجرای حکم قلع و قمع برای ۱۳ قطعه زمین به مساحت ۱۳۹۰ مترمربع توسط ماموران یگان حفاظت امور اراضی استان اجرایی شد.

وی با تاکید بر لزوم پیشگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی، خاطرنشان کرد: شهروندان باید قبل از هرگونه تغییر کاربری با مراجعه به جهاد کشاورزی از مجوز ساخت و ساز برابر قانون اطلاع و سپس اقدام به این امر کنند، چون قانون گذار برابر ماده یک قانون حفظ کاربری، تغییر اراضی کشاورزی را ممنوع دانسته است و بر اساس ماده ۱۰  با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

*عاملان قدرت‌نمایی با سلاح گرم در بهشهر دستگیر شدند 

ابوالقاسم ابراهیمی جانشین انتظامی شهرستان بهشهر،  از دستگیری ۵ عامل قدرت نمایی فضای مجازی با سلاح در این شهرستان خبر داد. 

وی افزود: در پی رصد فضای مجازی، ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند ۵ نفر که با سلاح گرم اقدام به قدرت نمایی در فضای مجازی می‌کردند را شناسایی کنند.

جانشین انتظامی شهرستان بهشهر بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک اقدام منسجم آنان را دستگیر کردند.

ابراهیمی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شدند، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با هنجارشکنان و متخلفانی که اقدام به رعب و وحشت در فضای حقیقی و مجازی می کنند برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ