پرداخت 26 میلیارد تومان به گندم‌کاران زنجانی

اقتصاد ایران: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه بهای گندم با قیمت 15 هزار تومان به کشاورزان پرداخت می‌شود، گفت: تاکنون مبلغ ۲۶۰ میلیارد ریال به کشاورزان استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حسین محمدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان  با بیان اینکه در پرداخت بهای خرید گندم توسط دولت، اولویت با گندمکارانی است که گندم آن‌ها زودتر خریداری شده است، اظهار داشت: در این راستا پرداختی‌های بهای گندم خریداری شده استان‌های دیگر که گندمشان بدلیل موقعیت جغرافیایی جلوتر از استان زنجان خریداری شده است، زودتر پرداخت می‌شود؛ بنابراین استان زنجان جزو استان‌هایی است که نسبت به استان‌های دیگر گندم را دیرتر برداشت می‌کند و قاعدتا دیرتر از آنها بهای گندم خود را دریافت خواهندکرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: پیگیری‌های متعددی توسط استاندار و معاونت اقتصادی در مورد پرداخت بهای گندم با مسئولان کشوری صورت گرفته، با این شرایط تلاش این است بخشی از کشاورزان که در ۲۰ روز گذشته گندم خود را به دولت فروخته‌اند تا هفته آینده مطالبات خود را به صورت کامل دریافت کنند.

وی اضافه کرد، پرداختی‌های استان از هفته قبل آغاز شده و تاکنون مبلغ ۲۶۰ میلیارد ریال به کشاورزان استان پرداخت شده است.

محمدی با بیان اینکه حسن کار این است که بلافاصله بعد از خرید گندم هزینه را پرداخت کنیم، گفت: با توجه به اینکه محدودیت‌ها برای تمام استان‌ها وجود دارد، اما قول داده شده تا پرداخت‌ها سرعت گیرد و گندمکارانی که در روز‌های اول گندم خود را تحویل سیلو‌ها داده‌اند در اولویت پرداخت قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان تاکید کرد: قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان که در سامانه ثبت شده بود اصلاح شد و قیمت قطعی خرید گندم اکنون ۱۵ هزار تومان است و در سامانه سیفا ثبت می‌شود و همه کشاورزان گندم خود را با قیمت ۱۵ هزار تومان به دولت خواهند داد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ