ارائه خدمات رایگان بیمه سلامت به ۵ دهک اول جامعه
اقتصاد ایران: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: اقشار کم درآمد و دهکهای اول تا پنجم جامعه، خدمات رایگان دریافت می کنند.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران مهدی ناصحی افزود: در بحث بیمه از تمام ظرفیتها استفاده میکنیم تا وظایف به درستی انجام شود، خوشبختانه طعم شیرین بسیاری از اقدامات در بیمه سلامت از جمله اختصاص بیمه رایگان برای بیش از ۶ میلیون نفر در سال گذشته بارها برای بیمه شدگان تکرار شد که به نوعی عدالت محوری در حوزه سلامت بود.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به اینکه برای تمامی بیمه شدگان باید برنامه داشته باشیم و خدمات باید در شأن مردم باشد، ادامه داد: افتخارات بیمه سلامت در خدمات دهی بسیار بوده و خوشحالیم که توانستیم بخشی از مشکلات بیمه شدگان را مرتفع کنیم، بیمه سلامت با توجه به وظایف ذاتی و قانونی خود در حوزههایی چون بیماران صعب العلاج، پوشش بیمه رایگان اقشار کم درآمد جامعه و دهکهای پایین تا دهک پنجم خدمات ارائه میدهد.
وی تصریح کرد: بدون شک دولت در این حوزه به بیمه سلامت بسیار کمک کرد و در این مسیر تدابیر ویژه نیز برای عقد قرار داد جدید با مؤسسات و داروخانهها در نظر گرفته شد، البته منابع و اعتبارات باید به موقع در اختیار ما قرار گیرد؛ تا بتوان خدمات را در شرایط بهتری در اختیار بیمه شدگان قرار داد؛ بدون شک اگر منابع تجمیع شود خدمات دهی وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد.
ناصحی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد بیمه شدگان بیمه سلامت از پوشش بیمه رایگان استفاده میکنند، اظهار داشت: باید با مدیریت منابع از هدر رفت اعتبارات جلوگیری کرد، متأسفانه گاهی تجویزهای غیر ضروری سبب هزینه کرد منابع بسیاری میشود که میتوان با خرید راهبردی و توجه به بحث پیشگیری اعتبارات را به درستی صرف کرد.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، نسبت به اتخاذ برنامه و راهکارهای لازم برای مدیریت هزینهها تاکید کرد.
وی با ابراز خرسندی از به روز شدن پرداختها به مؤسسات و مراکز درمانی، از همکاری و تعامل مسئولان و دست اندرکاران جامعه پزشکی با سازمان متبوع خود قدردانی کرد.
ناصحی با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات بدون حضور فرد ارائه میشود، گفت: به عنوان مثال بیماران مبتلا به بیماریهای خاص و صعب العلاج میتوانند هزینههای پرداختی خود را در سامانههای بیمه سلامت ثبت کنند تا پس از بررسی مدارک و اسناد به بیمار پرداخت شود. همچنین در بحث بیمه ناباروری و نسخه الکترونیک نیز اقدامات مهمی انجام شد که تأثیرات مثبت آن در رصد عملکرد داروخانه، پزشک و موارد دیگر مشخص است.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: رضایتمندی مردم با ساماندهی خدمات باید افزایش پیدا کند.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه