در کرمانشاه؛

تحویل ۴۰ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول

اقتصاد ایران: ۴۰ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو فرزند معلول و بالاتر با حضور رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، آیین واگذاری ۱۴هزارمین واحد مسکونی به خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول با حضور استاندار کرمانشاه، رئیس بنیاد مستضعفان کشور، رئیس بنیاد مسکن کشور و رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

ساخت این مجموعه ۱۴ هزار واحدی در قالب یک تفاهم‌نامه مشترک با همکاری بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی، راه و شهرسازی و انجمن خیرین کشور انجام و به خانوارهای هدف واگذار شده است.

در برنامه امروز مجموعه ۴۰ واحدی باقی‌مانده از شهرک فدک کرمانشاه به بهره‌برداری رسید که ۱۴ هزارمین واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول محسوب می‌شود.

پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۴۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو فرزند معلول و بالاتر امروز تحویل داده شد.

وی ادامه داد: کار ساخت این ۴۰ واحد در کرمانشاه طی دو سال گذشته آغاز و امروز تحویل داده شد، این منازل بدلیل اینکه برای جامعه معلولان است مناسب‌سازی و طراحی خاصی خود را دارد که کار ساخت با مشکلاتی همراه است. 

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: هم‌افزایی بسیار خوبی در سطح ملی برای ایجاد مسکن برای این خانواده‌ها ایجاد شده، در کنار سازمان بهزیستی با همکاری دولت، بنیاد مسکن و خیرین این کار بزرگ شکل گرفته است.

وی ادامه داد: مشکل مسکن ۱۴ هزار خانواده تحت پوشش بهزیستی که دو فرزند معلول و بیشتر دارند، حل شده است؛ با توجه به اعلام بهزیستی چهار هزار مسکن دیگر نیز به این تعداد افزوده می‌شود که این کار هم یا شروع در حال احداث است و یا در مرحله جانمایی است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار واحد مسکونی جامعه محرومین کشور فردا در شهرستان مریوان(استان کردستان) افتتاح می‌شود. خانوارهایی که این واحدها را تحویل می‌گیرند عضو بهزیستی یا کمیته امداد امام خمینی(ره) نیستند، اما جز اقشار کم درآمد طبقات یک، دو و سه جامعه هستند.

*بازدید رئیس بنیاد مستضعفان از کارخانه قوطی‌سازی زمزم

 پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور در سفر به استان کرمانشاه همراه با محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه از کارخانه قوطی‌سازی زمزم بازدید کردند و آخرین وضعیت فعالیت و موانع توسعه و افزایش تولید و اشتغال این کارخانه را بررسی کردند.

در نشستی که پس از این بازدید برگزار و سرپرست معاونت اقتصادی استانداری و مدیران بنیاد مستضعفان هم در آن حضور داشتند، توافقاتی برای تامین سرمایه در گردش موردنیاز کارخانه و تسهیل اشتغالزایی آن اتخاذ شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ